رئیس اتحادیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور خبر داد احتمال توزیع کارت خرید نقدی به اقشار آسیب‌پذیر به زودی

خبرگزاری فارس: احتمال توزیع کارت خرید نقدی به اقشار آسیب‌پذیر به زودی

رئیس اتحادیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای از احتمال توزیع کارت خرید نقدی به اقشار آسیب‌پذیر جامعه خبر داد و گفت: قرار است وزارت رفاه به زودی جزئیات و نحوه اجرای طرح را تهیه و اعلام کند.

امیر خسرو فخریان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در مورد  توزیع کارت خرید کالا به افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی گفت: قرار است وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به زودی جزئیات و نحوه اجرای  طرح را تهیه و اعلام کند.

رئیس اتحادیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور با بیان اینکه کارت‌های مذکور به نام سرپرست خانوار صادر و شارژ می‌شود، بیان داشت: با اجرای طرح مذکور، به هر نفر ۳۵ هزار تومان تعلق می‌گیرد، اما این رقم برای خانواده‌های بالای ۴ نفر به ازای هر نفر ۳۰ هزار تومان است و به ازای هر نفر اضافه احتمالا مبلغ ۱۰ هزار تومان به مبلغ ۴ نفر اضافه می‌شود.

وی اظهار داشت: هنوز در این ارتباط بخشنامه‌ای دریافت نشده و جزئیات آن مشخص نیست، اما احتمالا تا دو هفته  آینده این مبلغ به حساب افراد نیازمند تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی واریز می‌شود.

فخریان اظهار داشت: هماهنگی‌ لازم با فروشگاه‌های زنجیره‌ای انجام شده و در صورت واریز این مبلغ به حساب سرپرستان خانوار تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی، خانواده‌ها می‌توانند از ۹ هزار فروشگاه زنجیره‌ای در سراسر کشور خرید خود را انجام دهند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*