اخبار حوادث استان/تصادف در جاده طبس – اصفهان چهار کشته برجا گذاشت

پایان هفته خونین در خراسان جنوبی

طی ۵ تصادف در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هفته گذشته در جاده های استان ۱۵ نفر کشته و مصدوم شدند. در این حوادث ۸ نفر کشته و ۷ نفر مجروح شدند که پایان هفته خونینی در خراسان جنوبی رقم زد.
تصادف در جاده طبس – اصفهان چهار کشته برجا گذاشت
جانشین انتظامی شهرستان طبس گفت: تصادف یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با سواری پراید در جاده طبس – اصفهان صبح پنجشنبه چهار کشته و یک مجروح برجا گذاشت.سرهنگ فاضل مریمی اظهار داشت: ساعت ۳۰: ۹ صبح پنجشنبه با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف در کیلومتر ۲۰ جاده جوخواه طبس به اصفهان بلافاصله مأموران پلیس راه به همراه گروه امداد به محل سانحه اعزام شدند. وی افزود: در این حادثه خودروی پژو با سواری پراید به صورت رخ به رخ برخورد کردند که بر اثر آن چهار نفر کشته و یک نفر دیگر به شدت مجروح و برای مداوا به بیمارستان منتقل شد. مریمی با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، یادآور شد: رانندگان قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا شاهد چنین حوادث ناگوار و مرگبار نباشیم.
یک کشته و ۴ مصدوم درتصادفات جاده های خراسان جنوبی
۳ تصادف و واژگونی درجاده های خراسان جنوبی یک کشته و ۴ مصدوم برجای گذاشت. رئیس پلیس راه استان گفت: یک موتورسیکلت در ابتدای جاده بیرجند به قاین به علت سرعت بالا و عدم توانایی در کنترل آن واژگون شد که براثر شدت جراحات وارده ، موتورسوار در دم جان باخت.سرهنگ رضایی علت تصادف و واژگونی را بی توجهی به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی اعلام کرد و افزود: در واژگونی تریلر که راننده این تریلر مصدوم و تریلر در آتش سوخت.وی گفت: در حادثه سوم سواری سمند که از سمت مشهد به اصفهان درحال حرکت بود از مسیر منحرف و در پارکینگ با یک سواری پژو ۲۰۶ پارک شده که راننده و سرنشین آن مشغول صرف صبحانه بودند برخورد کرد و ۳ نفر در این حادثه مصدوم شدند.
۵ کشته و زخمی در واژگونی خودروی سمند
به علت واژگونی یک دستگاه سواری سمند در محور «قائن به خضری» ۵ تن کشته و زخمی شدند. فرمانده پلیس راه بیرجند در این باره گفت: واژگونی یک دستگاه سمند در محور قائن به خضری در ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه پنجشنبه شب سه نفر کشته و دو نفر مصدوم بر جا گذاشت. علت وقوع حادثه انحراف و بی احتیاطی راننده عنوان شده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*