تکرار رابطه و حق‌السکوت ترامپ با سه زن دیگر

به گزارش  اسوشیتدپرس، مایکل اوناتی، وکیل استورمی دنیلز بازیگر فیلم های مستهجن، روز پنجشنبه اعلام کرد وی هم اکنون وکالت سه زن دیگر را برعهده دارد که می گویند با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا رابطه داشته اند و پیش از انتخابات ریاست جمهوری این کشور در سال ۲۰۱۶، “حق السکوت” گرفته اند.

اوناتی این اطلاعات را در یک مراسم در وست هالیوود فاش کرد ولی اطلاعات بیشتری ارائه نکرد.وی در پاسخ به این پرسش که آیا شواهدی دارد که این زنان با ترامپ رابطه داشته اند‏، گفت: “بله”.اوناتی اعلام کرد نمی تواند این شواهد را ارائه کند زیرا موکلانش به وی اجازه نداده اند جزئیات را فاش کند.وی در عین حال گفت این زنان، که ماه ها پیش با او تماس گرفتند، “`پیش از انتخابات ۲۰۱۶ حق السکوت گرفتند”.وی از ترامپ و مایکل کوهن، وکیل سابق او، خواست اطلاعات خود درباره این زنان و روابطشان با رئیس جمهور آمریکا را فاش کنند.اوناتی تاکید کرد: “آنها باید هم اکنون این اطلاعات را در اختیار مردم آمریکا قرار دهند. بازی بس است”.
چارلز هاردر، وکیل ترامپ، هنوز به درخواست برای اظهار نظر در این خصوص پاسخ نداده است.لنی دیویس، وکیل کوهن، روز جمعه از اظهار نظر خودداری کرد ولی گفت نباید هر حرفی را که یک وکیل در بحبوحه یک نبرد حقوقی می زند، قبول کرد.
دنیلز، که نام واقعی اش استفانی کلیفورد است، اعلام کرده است سال ۲۰۰۶ با ترامپ که آن زمان متاهل بود، رابطه داشته است.
این در حالی است که ترامپ این مطلب را تکذیب کرده است.چندین روز قبل از انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶، این زن در چارچوب توافقی با میانجیگری کوهن، ۱۳۰ هزار دلار دریافت کرد تا ساکت بماند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*