اخبار کوتاه استان/اتمام تعریض و آسفالت ورودی شهر بشرویه

گرد و خاک آسمان استان را فرا می گیرد
مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی از وزش باد شدید همراه با گرد و خاک طی امروز در استان خبر داد. علیرضا خندان رو با اشاره به وضعیت هوای استان افزود: تا سه شنبه هفته جاری وزش باد شدید همراه با گرد و خاک را پیش‌بینی می‌کنیم. وی از کاهش کیفیت دید افقی خبر داد و گفت: همچنین کاهش کیفیت هوا و ایجاد اختلال در ترددهای جاده‌ای استان پیش‌بینی می شود. خندان رو با اشاره به وضعیت دمای استان ادامه داد: تا یکشنبه شب دمای هوا به طور موقت کمتر می شود.
کمک ۲۳ میلیون تومانی خیران به نیازمندان
خیران مشهدی به مناسبت آغاز هفته اکرام ایتام و اطعام نیازمندان با اهدای غذای گرم و سبد غذایی ۲۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به ایتام و نیازمندان کمک کردند. رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نهبندان گفت: ۵۰۰ وعده غذای گرم و ۲۰۰ سبد غذایی با کمک خیران مؤسسه انصارالحجه بین مددجویان روستاهای کلپ، منطقه شاهکوه، چهارفرسخ، سیاه خونیک، علی رئیس و ساکرد این شهرستان توزیع شد. هاشمی ارزش هر سبدغذایی را ۱۰۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: برنج، قند، روغن، ماکارانی مرغ، پنیر، خرما و چای از جمله اقلام این سبدهای غذایی است.
سرمایه گذاری برای ترانزیت گاز مایع به افغانستان
طرح ترانزیت گاز مایع به افغانستان در مرز ماهیرود به زودی به بهره برداری می رسد.مدیر اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه ویژه اقتصادی بیرجند گفت: قطعه منفصله منطقه ویژه اقتصادی بیرجند در مرز ماهیرود واقع شده و ترانزیت گاز مایع به افغانستان به عنوان تازه ترین طرح سرمایه گذاری شده منطقه ویژه اقتصادی بیرجند در این محدوده مرزی، بعد از ماه رمضان به بهره برداری می رسد. زارعی افزود: سرمایه گذار تایبادی برای طرح ترانزیت گاز مایع به افغانستان در مرز ماهیرود دو میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده است.
اتمام تعریض و آسفالت ورودی شهر بشرویه
عملیات آسفالت گرم و تعریض محور بشرویه – طبس در ورودی بشرویه به پایان رسید. خیری رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بشرویه گفت: این عملیات به طول ۱۰۱ کیلومتر در دو باند رفت و برگشت در مدت سه ماه و با هزینه ۸۵۰ میلیون تومان انجام شد.
۳۵ پروژه مجمع خیران سلامت استان
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت خراسان جنوبی با بیان اینکه خیرین استان در سال گذشته ۵/۱۳میلیارد تومان به حوزه درمان کمک کردند، گفت: مجمع خیرین سلامت خراسان جنوبی ۳۵ پروژه بهداشتی و درمانی در دست احداث دارد. سیدمحمود حسینی با بیان اینکه در منطقه مهرشهر نیز درگذشته مرکز جامع خدمات سلامت با کمک خیرین ساخته و به بهره‌برداری رسیده است و ساخت یک مرکز جامع خدمات سلامت دیگر در این محدوده را پیگیری می‌کنیم، افزود: تاکنون بیش از ۳۰ پروژه بهداشتی و درمانی با کمک خیران در سطح استان احداث و به بهره‌برداری رسیده است و بیش از ۳۵ پروژه بهداشتی و درمانی با زیربنای بیش از ۳۰هزار مترمربع در دست احداث است و هنوز هم به کمک خیران و مردم نیکوکار نیاز داریم.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*