اخبار کوتاه ورزشی استان/عیدی ورزش و جوانان به ورزشکاران دیهوک

برنامه قهرمان پروری ژیمناستیک در شهرستان ها
هیئت ژیمناستیک برای قهرمان پروری و استعدادیابی در شهرستان های استان برنامه ریزی هایی انجام داده است.
رئیس ورزش و جوانان زیرکوه ورزش ژیمناستیک را بعنوان ورزش مادر یاد کرد و از هیئت ژیمناستیک استان خواست توجه ویژه و خاص به شهرستان زیرکوه داشته باشند. ادیبیان همچنین با اظهار خوش بینی از آینده ورزش ژیمناستیک، بیان کرد: این ورزش پیش نیاز ورزش های دیگر می باشد و به همین دلیل نیاز به حمایت قاطع و نگاه ویژه به این رشته ورزشی است.
او از قول رئیس هیات استان برای تأمین نیازهای آموزشی و امکانات این رشته در زیرکوه گفت و توضیح داد: بر این اساس تجهیزات ورزشی با اعتبار ۱۰۰ میلیون ریال برای زیمناستیک زیرکوه خریداری می شود.

عیدی ورزش و جوانان به ورزشکاران دیهوک
هدیه نوروزی ورزش و جوانان به ورزشکاران دیهوک تعویض کفپوش سالن ایثار دیهوک بود. رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان طبس در گفت و گو با امروز خرسان جنوبی با اشاره به اینکه امروزه توسعه ورزش در سایه توسعه امکانات و کیفیت بخشی به خدمات ورزشی میسر خواهد شد از اتمام پروژه تعویض و بهره برداری از کفپوش سالن ایثار دیهوک خبر داد. قدیمی افزود: اعتبار تعویض کفپوش تنها سالن ورزشی نمایندگی ورزش و جوانان شهر دیهوک بالغ بر مبلغ  ۹۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات تخصیصی حوزه ورزش و جوانان تأمین شده است. وی ادامه داد: جوانان و ورزشکاران شهر دیهوک حالا می توانند در فضایی مناسب به رقابت های مهیج جام رمضان بیندیشند.

انتخاب آلبوم ورزشکاران کلید خورد
نخستین جلسه هماهنگی کارگروه انتخاب آلبوم ورزشکاران با حضور هیئت انتخاب متشکل از محمد علی خالدی، حسین اصغری و عصمت ثنایی نژاد، رئیس و دبیر جشنواره رضا خالدی در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بیرجند برگزار شد.به گزارش امروز خراسان جنوبی، در این جلسه گروه اجرایی و انتخاب در خصوص راهکارهای انتخاب بهترین آلبوم ها و گزینش نهایی آثار به بحث و تبادل نظر پرداختند. در این جلسه مقرر شد از آثار برگزیده در روز اختتامیه، تقدیر شود. این بخش از هفتمین دوره جشنواره ملی عکس بیرجند در قاب ایران به بررسی آلبوم های یادگاری ورزشی بیرجند بین سال های ۱۳۴۰ تا ۱۳۶۰ خورشیدی خواهد پرداخت.

اعزام داوران پینگ پنگ استان به آزمون بین المللی
دو داور ملی پینگ پنگ استان برای شرکت در آزمون داوری بین المللی توسط فدراسیون جهانی به تهران اعزام شدند. سید علی حسینی و تکتم پدید دو داور ملی هیئت پینگ پنگ استان برای حضور در آزمون داوری بین المللی که توسط فدراسیون جهانی در تاریخ های ۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۹۷ در استان تهران برگزار می شود، اعزام شدند.

نماینده های طبس منتخب فستیوال دختران
اولین فستیوال فوتبال دختران زیر ۱۶ سال استان در زمین چمن شهرستان فردوس برگزار شد. ساجده بیضایی و رقیه رحمانی از طبس بعنوان منتخبین استان برای شرکت در مسابقات ۹ گانه کشور که از ۴ تا ۱۲ اردیبهشت در شیراز و برای انتخابی تیم ملی فوتبال بانوان زیر ۱۶ سال برگزار می شود انتخاب شدند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*