اخبار کوتاه حوادث استان/ مردی زن تهرانی را زنده زنده در آتش سوزاند

عامل برداشت میلیونی از حساب ارز الکترونیکی رفیق قدیمی دستگیر شد
رئیس پلیس فتای تهران از دستگیری فردی که از حساب ارز الکترونیکی رفیق قدیمی‌اش میلیونی پول برداشت کرده بود، خبر داد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ تورج کاظمی اظهار کرد: هفته گذشته فردی با مراجعه به پلیس فتا بیان داشت از حساب ارز الکترونیکی ام حدود ۵۵میلیون تومان برداشت شده است. با بررسی حساب کاربری وی و پیگیری از سایت مرجع مشخص شد حساب مقصد متعلق به یکی از دوستان شاکی بوده است. وی ادامه داد: متهم پس از احضار به پلیس فتا به جرم خود اعتراف و بیان کرد هنگامی که شاکی قصد ورود به حساب کاربری خود را داشت رمز وی را یادداشت و در یک فرصت مناسب اقدام به برداشت از حساب وی کردم.

راننده تاکسی با ۶ قبضه اسلحه کمری دستگیر شد!
تاکسی با شش قبضه کلت در تهران متوقف شد.به گزارش رکنا، عصر روز پنجشنبه، پلیس تهران بزرگ موفق شد یک تاکسی را که حامل شش قبضه کلت کمری بود، در میدان بهمن متوقف و راننده را نیز دستگیر کند.

مردی زن تهرانی را زنده زنده در آتش سوزاند
مردی که خانه و همسرش را در محدوده کلانتری جامی به آتش کشید پا به فرار گذاشت. به گزارش رکنا، طبق گزارش کلانتری ۱۲۹ جامی صبح روز شانزدهم فروردین ماه، مردی به علت اختلافات خانوادگی به وسیله بنزین خانه اش را به آتش می کشد که منجر به سوختگی همسرش نیز می شود. تلاش پلیس برای دستگیری وی ادامه دارد.

انبار مهمات جنگی در خانه ای در خاش
رئیس پلیس استان سیستان و بلوچستان از کشف مقادیری سلاح و مهمات و دستگیری ۳ نفر در شهرستان خاش خبر داد.به گزارش رکنا، سردار محمد قنبری اظهارداشت: ماموران انتظامی شهرستان خاش در بازرسی از یک منزل ۹ قبضه نارنجک جنگی، ۳ قبضه کلت، یک دستگاه دوربین دید در شب، یک قبضه سلاح تک تیرانداز؛ یک قبضه برنو؛ آنتن بی سیم کوله‌ای و خشاب ام ۱۶ کلاشینکف کشف کردند. رئیس پلیس استان سیستان و بلوچستان گفت: در این عملیات، یک دستگاه کامپیوتر خانگی، یک جفت پلاک خودرو و یک دستگاه خودرو ۴۰۵ توقیف و در این رابطه ۳ نفر نیز دستگیر شدند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*