اخبار ورزشی استان/ برگزاری فستیوال بازی‌های هدفمند ابتدایی دراستان

برگزاری فستیوال بازی‌های هدفمند ابتدایی دراستان
نخستین فستیوال بازی‌های هدفمند دوره ابتدایی برای اولین بار در خراسان جنوبی در دبستان شهید آیت دوره اول شهرستان بیرجند برگزار شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی ، دبیر اجرایی اولین فستیوال بازی های هدفمند دوره ابتدایی بیرجند گفت: نخستین فستیوال بازی‌های هدفمند دوره ابتدایی در دبستان شهید آیت دوره اول شهرستان بیرجند با حضور دانش آموزان پایه سوم و مادران آنها برگزار شد.پوراندخت عباسپور اسفدن افزود : تقویت مهارت‌های جسمی و حرکتی، تقویت مهارت‌های تحولی و ارتباط بهتر کودک و والدین برای دانش‌آموزان کلاس سوم از جمله اهداف برگزاری این فستیوال است.وی تصریح کرد: با توجه به اینکه برخی از دانش‌آموزان در این سن مهارت‌های آن‌ها ضعیف است و نیاز به تقویت این مهارت‌ها دارند، تصمیم گرفته شد تا یک‌سری بازی هدفمند برای آنها برگزار کنیم.وی ادامه داد : در گذشته در مهد کودک‌ها برای پیشگیری از اختلالات یادگیری بازی‌های هدفمند اجرا می‌شد اما بنا به اهمیت دوره ابتدایی این بازی ها برای نخستین‌بار در سطح دبستان ها برگزار شد و دبستان شهید آیت دوره اول به عنوان مجری این جشنواره انتخاب شد.وی با بیان اینکه در این فستیوال دانش‌آموزان به همراه مادران خود بازی‌ها را انجام می‌دهند، اذعان کرد: این فستیوال با کمک آموزش و پرورش بیرجند برگزار شد. عباسپور اسفدن خاطرنشان کرد: در مجموع برای این فستیوال‌ ۴۰ بازی طراحی شده که در اولین مرحله اجرای فستیوال پنج بازی به صورت نمادین در دبستان شهید آیت دوره اول بیرجند انجام شد.
پایان مسابقات پینگ پنگ دهه فجر
امروز خراسان جنوبی- قاسمی
مسابقات پینگ پنگ نونهالان و نوجوانان شهرستان بیرجند که به مناسبت دهه فجر برگزار شده بود به پایان رسید. رئیس هیئت پینگ پنگ استان عنوان کرد: مسابقات قهرمانی پینگ پنگ نونهالان شهرستان بیرجند، به مناسبت دهه مبارک فجر و روز پرستار با حضور ۹ بازیکن، در سالن شهید سرحدی بیرجند برگزار و علیرضا عباسپورفرد اول،سید سپهر عندلیب مقام دوم و امیر مهدی حسنی و مهدیار رمضانی مشترکاً سوم شدند. حمیدی اعلام کرد: همچنین مسابقات قهرمانی پینگ پنگ نوجوانان این شهرستان با حضور ۲۰ بازیکن بصورت دو حذفی در سالن شهید سرحدی بیرجند برگزار شد که پویا احراری، حسین یعقوب نژاد، عارف محمدی و علیرضا عباسپور به ترتیب مقام های اول تا سوم مشترک را کسب کردند. به گفته وی به نفرات برتر از طرف هیئت پینگ پنگ شهرستان بیرجند و با همکاری هیئت استان حکم، مدال و جایزه اهدا خواهد شد.
معرفی برترین های رقابت های فوتبال بیرجند
مسابقات فوتبال شهرستان بیرجند با معرفی برترین ها پایان یافت. به گزارش امروز خراسان جنوبی ،مسابقات فوتبال شهرستان بیرجند در رده های سنی ۱۲،۱۰و۱۶ سال با برگزاری ۶۶ بازی در ۱۰ هفته برگزار شد. در پایان این رقابت ها تیم های سرخ پوشان، پیروزی و آبی پوشان در رده سنی زیر۱۰ سال مقام های اول تا سوم را کسب کردند و در رده سنی زیر۱۲ سال پیروزی الف،آبی پوشان الف و شاهین بیرجنداول تا سوم شدند و در رده سنی زیر ۱۶ سال سرخ پوشان،پیروزی و شاهین ب مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.
معرفی بانوان دارت باز استان
رقابت های انتخابی دارت بانوان استان با معرفی برترین ها پایان یافت. به گزارش امروز خراسان جنوبی، اولین مرحله انتخاب برترین دارت باز بانوی استان درسال جاری با حضور ۴۴ دارت باز در خانه دارت سرو بیرجند برگزار شد. در این رقابت ها مریم عرفانیان و بتول داوری مقام های اول و دوم را کسب کردند و فاطمه ناصری و عالیه مرکی مشترکا سوم شدند. مسئولیت برگزاری این دوره از مسابقات را محمدزاده، حیدر موذن و فاطمه یوسفی، بهمدی، علی اکبری و کلنگی خواه برعهده داشتند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*