اخبار ورزشی استان /اختتامیه مسابقات والیبال بانوان

اختتامیه مسابقات والیبال بانوان
مسابقات والیبال بانوان جام فجر شهرستان خوسف به پایان رسید.رئیس هیئت والیبال استان در مراسم اختتامیه گفت: این مسابقات با حضور ۷ تیم و با همکاری هیأت والیبال٬ اداره آموزش و پرورش و بسیج شهرستان خوسف برگزارشده است. «ملکی» افزود: در مسابقات تیم های پایگاه مقاومت نرجس خاتون ٬ پایگاه مقاومت ولایت و پایگاه مقاومت حضرت خدیجه کبری به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
سرمربی تیم ملی دارت به استان می آید
سرمربی تیم ملی دارت ایران با هدف نظارت بر تمرینات ۴ قهرمان دعوت شده به اردوی تیم ملی به خراسان جنوبی سفر می کند. رئیس هیئت انجمن های ورزشی استان با اعلام این خبر گفت: در پی دعوت رسمی هیئت انجمن های ورزشی و انجمن دارت شهرستان بیرجند از سرمربی تیم ملی دارت با موافقت رسمی انجمن دارت کشور فردا مهمان خراسان جنوبی می شود. «علیزاده» تصریح کرد: در این مدت علاوه بر نظارت بر تمرینات پوریا علی آبادی، مهدی خادم، ابوالفضل علیزاده و خانم آتنا بیگمی؛ کلاس آموزشی مربی گری و داوری نیز برگزار خواهد شد. وی خاطر نشان کرد که این افراد برای سومین بار به اردوی تیم ملی دعوت شده اند.
طبس میزبان مسابقات کشوری مچ اندازی
شهرستان طبس میزبان مسابقات کشوری مچ اندازی آقایان می باشد.رئیس هیئت پاورلیفتینگ و پرورش اندام استان با اعلام این خبر گفت: این مسابقات در ۲ اسفند برگزار می شود و حدود ۲۵۰ شرکت کننده از استان های کشور حضور خواهند داشت. «محمدپرست» با بیان اینکه از استان خراسان جنوبی نیز ۱۵ تا مچ انداز آقا شرکت می کنند، تأکید کرد: سال گذشته هم ۹ نفر از مچ اندازان استان به مسابقات کشوری اعزام شدند که تمام آن ها مقام آوردند و امسال هم امیدواریم با توجه به این که قطب مچ اندازی کشور هستیم مقام های خوبی کسب کنیم.
پیشکسوت والیبال طبس تجلیل شد
روز گذشته طی مراسمی با حضور محمدیان، رئیس اداره ورزش و جوانان و اعضای هیئت والیبال شهرستان از علیرضا مخلصی پیشکسوت ورزش والیبال شهرستان طبس تجلیل شد.
پایان مسابقات قهرمانی پینگ پنگ دسته ۴ استان
مسابقات قهرمانی پینگ پنگ دسته چهار استان به مناسبت دهه فجر با حضور ۱۰ بازیکن بصورت دوره ای در سالن شهید سرحدی بیرجند برگزار شد.رئیس هیئت پینگ پنگ استان با اعلام این خبر گفت: در این مسابقات آقایان علیرضا عباسپورفرد و عارف محمدی، مقام های اول و دوم را کسب کردند و محمد علی عساکره و محمد امین حاجی پور مشترکاً سوم شدند. «حمیدی» افزود: مسابقات دسته دو استان نیز با حضور ۱۰ بازیکن امروز ساعت ۲۰:۳۰ در سالن شهید سرحدی برگزار می شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*