اخبار شهرستانها

نیروگاه ۱۰ مگاواتی با کمک سرمایه گذاران خارجی
در خوسف ساخته می شود
معاون فرمانداری خوسف گفت: نتیجه سیاست های آرامش و امنیت اقتصادی دولت تدبیر و امید؛ احداث نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی برق در این شهرستان تا پایان سال توسط سرمایه گذاران خارجی است.مسعود قلی زاده، افزود: با مشارکت سرمایه گذارانی از کشورهای آفریقای جنوبی و کره جنوبی نیروگاه با حدود ۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری در زمینی به مساحت ۱۵ هکتار ساخته می شود و عملیات اجرایی آن چند ماه آینده شروع می شود. وی به پایان طرح مطالعاتی این پروژه اشاره کرد و ادامه داد: برق تولیدی به صورت تضمینی توسط دولت خریداری خواهد شد.
فرماندار:
بیش از ۲۷ میلیارد تومان اعتبار به فردوس اختصاص یافت
فرماندار شهرستان فردوس اعتبارات امسال این شهرستان را ۲۷ میلیارد و ۸۱۶ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: اعتبارات امسال نسبت به سال گذشته ۴۳/۸۳ درصد رشد داشته است. مهدی ابراهیمی در جلسه کمیته برنامه‌ریزی و توسعه شهرستان فردوس اظهار داشت: این میزان اعتبار در ۲۳ فصل، ۵۴ برنامه و ۱۷۵ پروژه، بین ۳۷ دستگاه اجرایی شهرستان فردوس توزیع شده که از این تعداد ۸ پروژه جدید می باشد.وی با بیان اینکه امسال در توزیع اعتبارات شاخص وسعت حذف و فقط جمعیت و محرومیت لحاظ شده افزود: شهرستان فردوس با ۱۰ درصد افزایش سهم اعتبارات استانی، پس از مرکز استان بیشترین افزایش سهم را داشته است.
‌۹ میلیارد تومان از اعتبارات ملی برای ‌‌طرح جامع مالیاتی خراسان جنوبی هزینه شد
سرپرست اداره کل امور مالیاتی خراسان جنوبی گفت: تاکنون بیش از ۹ میلیارد تومان از اعتبارات ملی در جهت بهبود فضای اداری و آماده‌سازی ادارات برای طرح جامع مالیاتی در این استان سرمایه‌گذاری شده است. محمدرضا پاک‌گهر با اشاره به طرح جامع مالیاتی اظهار داشت: طرح جامع مالیاتی یکی از پروژه‌های بسیار عظیم و ملی است که توسط سازمان مالیاتی کشور در جهت شفاف سازی فعالیت های اقتصادی آغاز شده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*