اخبار ورزشی

مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان:
استفاده از فضاهای شهری در پیشرفت ورزشی موثر است
اولین نشست نواب رییس هیاتهای ورزشی شهرستان قاین با حضور مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش وجوانان استان برگزار شد. درابتدای این جلسه نوری السادات ترحمی مسئول ورزش بانوان شهرستان قاین ضمن ارائه گزارش عملکرد حوزه ورزش بانوان از کمبودها و مشکلات ورزش بانوان در طول سالیان اخیر گلایه کرد و گفت: با وجود داشتن پتانسیل های فراوان در ورزش بانوان متاسفانه از نبود فضاهای ورزشی مختص بانوان رنج می بریم و خواستار رفع این مشکلات هستیم. ترحمی همچنین خواستار تخصیص حداقل ۳۰درصد اعتبارات به ورزش بانوان شهرستان ها شد.در ادامه این جلسه مسئول ورزش بانوان فرمانداری شهرستان نیز گفت: در دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به بانوان شده است. موسوی خواستار پیگیری جدی اداره کل ورزش وجوانان استان جهت رفع مشکلات ورزش بانوان این شهرستان شد. در ادامه این جلسه نواب رییس هیات های ورزشی به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.در پایان این جلسه مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: با وجود سیر فزاینده حضور زنان در عرصه های اجتماعی ، مشارکت و حضور آنان در فعالیتهای ورزشی محدود است و با توجه به نقش محوری ورزش در سلامت زنان بعنوان مادران جامعه و سلامت فرزندان این موضوعات بایدمورد بررسی قرار گیرد و زمینه حضور بانوان پررنگ تر شود.جهانی مشارکت با شهرداری ها و استفاده از فضاهای شهرداری هارا در پیشرفت ورزش موثر دانست. وی همچنین در خصوص ایجاد فضاهای ورزشی جدید عنوان کرد: تا پروژه های ناتمام تکمیل نشود مجوز ساخت پروژه جدیدی را نداریم.جهانی در این جلسه خواستار ارتباط بیشتر نواب رئیس هیات های شهرستان ها با هیاتهای استان شد و عنوان کرد: تعامل بیشتری جهت درخواست های خود داشته باشید تا اعتبارات عادلانه به همه هیاتها برسد.
رقابت های والیبال جام رمضان فردوس برگزار شد
رقابت های والیبال جام رمضان آقایان شهرستان فردوس در سالن ورزشی شهید فخار مجموعه ورزشی شهید درخشان این شهرستان آغاز شد. در اولین دیدار این رقابت ها، تیم بسطاق و شهید مرادی حسین آباد به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود بسطاق به پایان رسید، در دیدار دوم تیم گردان امام حسین(ع) بسطاق با نتیجه ۳ بر صفر دهیاری سرند را شکست داد.در ادامه این دوره از مسابقات تیم آشپزخانه رسالت با نتیجه ۳ بر یک شهرداری اسلامیه را مغلوب کرد و در بازی دوم تیم شهید مرادی حسین آباد در برابر تیم جهاد کشاورزی با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری دست یافت.
۵ هیئت ورزشی در سرایان راه اندازی شد
۵ هیئت ورزشی در شهرستان سرایان راه اندازی شد. سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان سرایان گفت: پس از پیشنهاد اداره ورزش و جوانان شهرستان و اداره کل ورزش و جوانان و انجام مراحل قانونی، احکام ۵ رئیس هیئت ورزشی توسط هیئت های ورزشی استان صادر شد. جلیل عابدینی افزود: حجت الاسلام مهدی آجری رئیس هیئت ورزش پهلوانی وزورخانه ای شهرآیسک، سید حسن آسال رئیس هیئت ورزشهای پهلوانی و زورخانه ای شهرستان، مجید نظافت رئیس هیئت اسکیت شهرستان، مجتبی جمعگی رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد شهرستان و محمد حسین بیهقی رئیس هیئت پرورش اندام شهر سه قلعه معرفی شدند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*