اخبار ورزشی

برگزاری رقابت پینگ پنگ جام رمضان در بیرجند

رقابت های پینگ پنگ جام رمضان در بیرجند برگزار شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، حمیدی رئیس هیات پینگ پنگ استان گفت: این مسابقات به مناسبت ماه مبارک رمضان و با حضور ۱۴ بازیکن ویژه آقایان به صورت دو حذفی در سالن شهید سرحدی بیرجند برگزار شد. وی افزود: امیرحسین دستجردی و مرتضی قاسمی مقام های اول و دوم را کسب کردند، سجاد سفید روز و امین عباسی مشترکاً سوم شدند.

حضور دو بازیکن نونهال
 استان در انتخابی تیم ملی فوتبال
دو بازیکن از تیم فوتبال نونهالان استان به مرحله انتخابی اردوی تیم ملی دعوت شدند.به گزارش امروز خراسان جنوبی، محمد مهدی اردونی و مرتضی کوهستانی دو فوتبالیست استان در ارودی انتخابی رده سنی زیر ۱۳ سال شرکت خواهند کرد. محمد مهدی اردونی از سی ام خردادماه جاری لغایت یکم تیرماه جاری و مرتضی کوهستانی از یک تیرماه لغایت سوم تیرماه سال جاری جهت شرکت در این اردو در آکادمی ملی فوتبال حضور پیدا خواهند کرد‌. اعضای کادر فنی تیم ملی بهمراه استعدادیاب های کمیته جوانان فدراسیون فوتبال جهت شناسایی و انتخاب بازیکنان مستعد این اردو از استان های آذربایجان شرقی، گیلان، تهران، قزوین، اصفهان و خراسان رضوی حضور داشته و عملکرد بازیکنان را زیر نظر دارند.
آغاز رقابت فوتسال جام رمضان
 کودکان ونوجوانان در اسفدن
رقابت های فوتسال جام رمضان در رده سنی کودکان و نوجوانان در شهر اسفدن شهرستان قاین آغاز شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، این مسابقات به صورت رایگان و با حضور ۱۲تیم در رده سنی کودکان و نوجوانان از ۲۴خردادماه آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.
گفتنی است این رقابت ها با همکاری فرهنگسرای حمایت از حقوق کودکان شهر اسفدن، اداره ورزش وجوانان و مجتمع فرهنگی ورزشی سردار شهید ناصری اسفدن برگزار می شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*