اخبار شهرستانها

اجرای عملیات طرح گردشگری در سه نقطه سربیشه
مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سربیشه از اجرای طرح گردشگری در روستای چنشت ، مزارکاهی و آب ترش این شهرستان با اعتبارات سال ۹۵ خبر داد.  هاشم اتفاقی به خبرنگار ما گفت: عملیات اجرایی طرح گردشگری روستای چنشت شامل محیط سازی و بهسازی فضاها با اعتبار ۲۰ میلیون تومان در دست اجراست و حداکثر تا پایان تیرماه سالجاری به اتمام می رسد. وی با بیان اینکه اجرای طرح گردشگری مزارکاهی با ۹ میلیون تومان اعتبار به پایان رسیده، افزود: عملیات اجرایی طرح گردشگری آب ترش شهرستان سربیشه نیز شامل نصب وان های بهداشتی و کمدهای لباس، لوله کشی و بهسازی فضاها و نیز بخشی از لوله کشی فاضلاب با اعتبار ۹ میلیون تومان ، مراحل نهایی خود را طی می کند.
بیش از ۶ هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شد
رئیس سازمان تعاون روستایی استان خراسان جنوبی گفت: ۶ هزار و ۱۰۸ تن گندم تضمینی توسط ۲۲ مرکز و ۸۷ تن کلزای تضمینی توسط سه مرکز از کشاورزان خراسان جنوبی خریداری شده است. محسن اسفندیاری اظهار داشت: در راستای خرید تضمینی محصول گندم و حمایت از تولیدکنندگان و کشاورزان، شبکه تعاون روستایی خراسان جنوبی به عنوان مباشر و شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۵ خراسان جنوبی نیز در این خصوص ارائه خدمت می‌کنند.
ذخیره ۱۲۰ نمونه در بانک خون
بندناف جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی
مسئول بانک خون بند ناف جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون ۱۲۰ نمونه در بانک خون بندناف این استان ذخیره شده است، گفت: با توجه به تازه تاسیس بودن دفتر بانک خون بند ناف این میزان از ذخیره ‌سازی نشان از ارتقای سطح آگاهی عمومی مردم دارد.ملیحه بهنامیان افزود: بانک خون بند ناف در واقع از زمان تاسیس، فعالیت خود را در راستای اطلاع رسانی به خانواده هایی که در آستانه تولد فرزند بوده و نیاز به ذخیره سازی سلول های بنیادی دارند، آغاز کرده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*