اخبار شهرستانها

بشرویه با پدیده بیابان زایی رو به روست
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بشرویه با اشاره به ۷۸۰ هزار هکتار مساحت این شهرستان که در شمال خراسان جنوبی قرار دارد، گفت: ۲۴۱ هزار هکتار اراضی بیابانی است و به همین دلیل بشرویه با پدیده بیابان زایی رو به روست.محمد رضا رفیعی در گفت و گو با ایرنا افزود: قرار گرفتن این شهرستان در اراضی خشک و بیابانی باعث شده که ساکنان این منطقه با پدیده بیابان زایی روبه رو باشند.
اعطای هفت کمک هزینه جهیزیه به مددجویان بهزیستی درمیان
مدیر بهزیستی درمیان گفت: در ایام ماه مبارک رمضان هفت فقره کمک هزینه جهیزیه به ارزش ۳۵۰ میلیون ریال به مددجویان بهزیستی شهرستان اعطا شده است.علیرضا قربانزاده افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان ۱۶۰ بسته غذایی به ارزش ۶۰ میلیون ریال و ۹۰۰ پرس غذای گرم به ارزش ۸۰ میلیون ریال بین نیازمندان شهرستان توزیع شده است.
ثبت تصویر پلنگ ایرانی در منطقه حفاظت شده شاسکوه
مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی گفت: با نصب دوربین تله ای در منطقه حفاظت شده شاسکوه شهرستان زیرکوه تصویر یک قلاده پلنگ ایرانی ثبت شده است. پرویز آرامنش افزود: از پلنگ ایرانی برای دومین بار در منطقه حفاظت شده شاسکوه تصویر برداری شده است.وی اضافه کرد: کارشناسان محیط زیست به منظور کنترل و پایش حیات وحش اقدام به نصب دوربین تله ای در مناطق تحت مدیریت این اداره کل و از جمله منطقه حفاظت شده شاسکوه کردند که موفق به ثبت تصویر پلنگ ایرانی در این منطقه شدند.
۱۴ میلیارد تومان صرف پروژه های
محرومیت‌زدایی در سربیشه می‌شود
فرمانده ناحیه سپاه شهرستان سربیشه گفت: از اوایل امسال عملیات اجرایی پروژه‌های محرومیت‌زدایی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در دهستان درح سربیشه در حال اجراست.به گزارش تسنیم، سروان پاسدار محسن کاری در بازدید از عملیات اجرایی این طرح اظهار داشت: از سال جاری کار اجرایی این پروژه ها با اعتبار تقریبی ۱۴ میلیارد تومان در پنج محور عمرانی، اشتغال‌زایی و کارآفرینی، بهداشت و درمان، تعلیم و تربیت و فرهنگی آغاز شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*