حضور در پای صندوق اخذ رأی به نوعی عبادت است

“انتخاب فرد اصلح  و توجه به طرفداران کاندیدا در انتخابات بسیار مهم است  ” نماینده ولی فقیه در استان این مطلب رادر حالی عنوان کرد که به عقیده وی  حضور در پای صندوق اخذ رأی به نوعی عبادت است و باید در انتخاب افراد مشورت صورت گیرد تا فرد اصلح انتخاب شود.
آیت ا… سید علیرضا عبادی  در دیدار جمعی از مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه های خراسان جنوبی با اشاره به اینکه باید برای تعیین سرنوشت خود در کشور مشورت کنیم، گفت: باید به کسی رای داد که بتواند این انقلاب را که یک امانت الهی است حفظ کند و آن را به جایگاه اصلی اش برگرداند.  وی با بیان اینکه متاسفانه عده ای به جای پیاده کردن قانون در کشور بدنبال یک سری مسائل دیگر می باشند، گفت: دولت‌ها به جای اعمال سلیقه با د قانون اساسی را در کشور اجرا کنند.  نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه باید به اشخاصی رای داد که قانون را پیاده کنند، دلسوز مردم باشند و از مردم حمایت کنند، افزود: باید در انتخاب افراد به معیارهایی که مقام معظم رهبری فرمودند توجه شود و اگر در رای دادن انگیزه نفاسی و طمع پست و مقام باشد شرک است.
وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران سالها گرفتار استبداد بوده است، گفت: عربستان سعودی امروز نمونه کشورهای با حکومت پادشاهی است که مردم هیچ دخالتی در سرنوشت خود ندارند و کشور در دست خانواده سعودی است.  آیت ا… عبادی با بیان اینکه دولت باید در خدمت مردم باشد نه اینکه آقا بالا سر مردم، گفت: کشوری وسیع و ثروتمند داریم، که باید با مدیریت کارآمد آن را آباد کرد.
نماینده ولی فقیه در بسیج دانشجویی خراسان جنوبی همچنین با بیان اینکه مدیریت فعال، کارآمد و انقلابی می تواند از خطری که پیش روی انقلاب است جلوگیری کند، گفت:مدیریت انقلابی به دین نگاهی جامع و کامل دارد، واین مدیریت کاریکاتوری است که به دین تنها نگاه رأفت دارد و دین را در همین یک موضوع خلاصه می کند.
حجت الاسلام محمدعلی مومن زاده افزود: مدیریت انقلابی مدیریتی است که به مردم نگاه خدمتگزاری دارد نه قدرتمندی و خادم مردم است نه حاکم بر مردم، لذا باید مردم در انتخابات بسیار دقت کنند. وی با اشاره به اینکه مدیریت انقلابی به دشمن تکیه نمی کند و کدخدا محور نیست، بلکه خدامحور است، عنوان کرد:نیروهای انقلاب برای احیای مدیریت انقلابی تمام قد پای کار خواهند بود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*