گفته می شود

 

 

 

 

گفته می شود در صورت دیر رسیدن لایحه انتخابات از طرف دولت، مجلس می تواند با ارائه طرحی فوریت دار و تصویب آن، انتخابات پیش روی را از لحاظ وجود قانون نظارت بر هزینه های انتخاباتی تجهیز کرده و یک قدم دیگر در بهبود قوانین و اجرای انتخابت در جمهوری اسلامی نزدیک تر کند؛ هرچند ارائه لایحه و طرح های مربوط به تهیه قانون از سیاست های کلی انتخاباتی ابلاغی مقام معظم رهبری نباید دچار شتاب زدگی و عدم کار کارشناسی شود.

 

 

گفته می شود حل اختلافات و تنازعات سیاسی، از مهمترین مسائلی است که باعث ایجاد وحدت در کشور می‌شود؛ هرچند رقابت سیاسی بین جناح‌ها و گروه‌ها باید به بهترین شکل ممکن باشد تا مردم‌سالاری عینیت پیدا کند، از آنجا که مبنای نظام اسلامی ایران در این مقوله توجه به مسأله مردم سالاری دینی است، لذا باید در عین رقابت به اصول و مبانی اخلاقی و دینی نیز پایبند بود.

 

گفته می شودیادآوری اینکه از چه زمانی ۲۵ بهمن ماه با «جشن ولنتاین» در ذهنمان عجین گشت و مناسبتی جدید به تقویم غیررسمی کشورمان اضافه شد، کار چندان ساده‌ای نیست؛ اما حتی اگر مبدأ ورود این رویداد غربی به مناسبات کشورمان را هم به یاد نیاوریم، برای پی بردن به میزان نفوذ ولنتاین در جامعه ایرانی، کار سختی در پیش نداریم. اگر تا چند سال پیش، تنها نام این مناسبت فرنگی به گوشمان خورده بود و درباره چگونگی شکل‌گیری‌اش حکایت‌های متفاوتی می‌شنیدیم، اکنون به جشنی بزرگ رسیده‌ایم که هر سال بر شکوه آن افزوده می‌شود!

گفته می شود رابین مربی خادم الشریعه که مدت ها با او کار می کند متاسفانه مربی آنیش‌گیری همسر سوپیکو(همسر رقیب گرجستانی خادم الشریعه) نیز است. به نظر می رسد تمام اسرار بازی سارا را او لو داده بود. کار سارا سخت بود زیرا ترس سارا از این اتفاق کار را سخت تر کرد.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*