پیامک

خواهشأتابلوی(پل بزرگ پیامبراعظم)رو برداریدنه درشأن پیامبر عزیزمان هست نه آنچنانکه بایدبزرگ هست.
۱۳۹۵/۱۱/۰۳ ۱۰:۳۹:۱۶ خوانده نشده خیر
۲ +۹۸۹۳۵۴۳۸۵۶۳۸ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام انشالله که این آزمون ضمن خدمت سه گانه آموزش وپرورش که پولی بود و دروقت نماز جمعه برگزارشد آخرین آزمون با این کیفیت باشد!!!!
۱۳۹۵/۱۱/۰۳ ۰۹:۳۸:۵۰ خوانده نشده خیر
۳
 بابا با چه زبونی باید گفت با این درآمد که ما داریم توان پرداخت قبوض آب و برق و گاز نداریم .به خدا تو خرج خورد خوراکمون موندیم من کارمند که حداقل یه درآمدی دارم اون بیچاره ها یی که درآمد درست حسابی ندارند میخوان چطور زندگی کنند .این اداره گازم که در کل …… .. و تواین فصل سرما قبضهای با مبلغ نجومی صادر میکنه.اینا نکنه فکر کردن مردمم مثل خودشون حقوق نجومی میگیرند .
۱۳۹۵/۱۱/۰۳ ۰۹:۲۰:۵۵ خوانده نشده خیر
۴
فاجعه پلاسکونشان دادچقدرمهم است که چه کسانی رابه عنوان شورای شهرانتخاب می کنیم.عضوشورای شهربایدباسوادمرتبط با نوع کارشورا،دلسوز،محبوب و سالم باشدتافقط به فکرفعالیت اقتصادی خودونزدیکانش نباشد.عضوشورای شهرمهم نیست به لحاظ سیاسی چه گرایشی دارد.بلکه مهم،نوع نگاهش به شهرواهمیتی است که به تصمیماتی می دهدکه درعمل،حلال مشکلات شهروندان باشد.
۱۳۹۵/۱۱/۰۲ ۲۲:۳۸:۴۳ خوانده نشده خیر
۵
مسولین بدانند ریزش ساختمان پلاسکو زنگ خطری بود برای ساختمان های مشابه آن در شهر های مختلف .بیرجند هم ساختمانی مشابه به پلاسکو دارد که همه از ان غافلند.(ساختمان سیلو در حدفاصل توحید و مدرس)
۱۳۹۵/۱۱/۰۲ ۲۱:۳۶:۱۸ خوانده نشده خیر
۶
باسلام خدمت اقای براتی اگرهزینه آماده سازی یک میلیون ۷۰۰هست چرا ازما دوملیون گرفتن وهنوز بعد یک سال هنوز هیچ خبری از اسفالت نیست، خیابان اجتهاد بین شرافت و۹دی .

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*