اخبار ورزشی

امام جمعه بیرجند در همایش ورزش صبحگاهی:
 ورزش اصل سرزندگی و جوانی است۳۳
امام جمعه بیرجند گفت: ورزش به عنوان اصل سرزندگی و جوانی است و در در زندگی روزانه تاثیردارد و موجبات برخورداری از روح سالم را فراهم می کند.  به گزارش امروز خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر رضایی در همایش ورزش صبحگاهی بیرجند گفت: خیلی خوشحال هستم که در جمع با نشاط و پر انرژی ورزش صبحگاهی پیش کسوتان ورزش هستم. وی افزود: ورزش به عنوان اصل سرزندگی و جوانی است و در زندگی روزانه اثرگذار است .گفتنی است همایش ورزش صبحگاهی.با حضور امام جمعه بیرجند، مدیرکل ورزش و جوانان، تنی چند از مدیران کل ادارات و پیش کسوتان ورزش در سالن شهیدین قاسمی بیرجند برگزار شد. لازم به ذکر است این همایش  هر روزه از ساعت ۰۵:۳۰ صبح در سالن شهیدین قاسمی بیرجند و در روزهای گرم سال در پارک توحید به همت هیات همگانی شهرستان بیرجند برگزار می شود.

 
توپ و تور والیبالیست های زیرکوه
والیبالیست های زیرکوه با یکدیگر رقابت می کنند. به گزارش امروز خراسان جنوبی، رقابت های والیبال جام فجر زیرکوه با برد تیم والیبال دهیاری روستای گزخت و پایگاه شهید همت شهر حاجی آباد در سالن ورزشی تختی شهرستان زیرکوه آغاز شد.  همچنین  تیم مرکز چاپ و تبلیغات عابدینی  تیم دهیاری شاهرخت را شکست داد و تیم شهدای آبیز در مصاف با تیم والیبال گردان امام حسین(ع) توانست به پیروزی برسد. گفتنی است برای اولین بار مسابقات والیبال بانوان جام فجر شهرستان زیرکوه با حضور ۶ تیم برگزار می شود.
مسابقات اتومبیلرانی ،اسب سواری
و شتر دوانی در خوسف برگزار می شود
مسابقات استانی اتومبیلرانی،اسب سواری و شتردوانی در خوسف برگزار می شود. به گزارش امروز خراسان جنوبی،  به مناسبت  گرامیداشت دهه فجر مسابقات اتومبیلرانی ،اسب سواری و شتر دوانی در دق اکبر آباد خوسف روز جمعه ۱۵ بهمن ماه جاری برگزار خواهد شد. این مسابقات به همت دهیاری ها و هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان و شهرستان ، هیات موتورسواری واتومبیلرانی استان ،هیات اسب سواری و اداره ورزش وجوانان خوسف برگزار می شود.

 
پیگیری جشنواره دارت مهدکودک ها در بیرجندphoto_2017-01-30_08-03-50
جشنواره دارت مهد کودک ها در مهد آفتابگردان بیرجند پیگیری شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، جشنواره دارت مهد کودک های شهرستان بیرجند با حضور ۲۵ نونهال دختر و پسر در مهد آفتابگردان برگزار شد. در این رقابت باران دستجردی با ۲۸۴ امتیاز ، محمد مهدی نخعی با ۲۷۱ امتیاز و نازنین فاطمه مصباح زاده با ۲۳۹ امتیاز مقام های  اول تا سوم را کسب کردند.همچنین در قسمت پرسنل مهد کودک ، فهیمه درزی با ۱۳۲ امتیاز ، مریم محترمی با ۷۴ امتیاز و مریم رسولی با ۷۱ امتیاز اول تا سوم شدند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*