اخبار ورزشی

حضور ووشوکاران استان در رقابت های کشوری
تیم های ووشوی استان به رقابت های کشوری اعزام می شوند. دبیر هیئت ووشوی خراسان جنوبی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: تیم های ووشوی استان در سه رده سنی نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان روزهای هفتم تا دهم بهمن ماه جاری به رقابت های کشوری اعزام می شوند.  خرمشاد افزود: این رقابت ها حکم انتخابی تیم ملی را دارد و نفرات برتر به اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی که به میزبانی روسیه در سال آینده برگزار می شود راه پیدا خواهند کرد. دبیر هیئت ووشوی خراسان جنوبی گفت: رقابت های ووشو بزرگسالان به میزبانی اصفهان و رقابت های نوجوانان و جوانان به میزبانی شیراز برگزار خواهد شد.
برانکو:  نمی‌شود گفت اشتباهات داوری اتفاقی بوده است
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید اشتباهات داوری علیه تیمش آنقدر زیاد بوده که دیگر نمی‌توان گفت اتفاقی بوده است.  به‌ گزارش ‌ایسنا، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین تیمش، درباره کارت زردهای عمدی بازیکنانش در دیدار با گسترش فولاد، گفت‌: من قبلا هم گفته‌ام ما محاسبه‌گر نیستیم. امتیازهای دیدار با صبا نیز همانقدر برای ما مهم است که به امتیازهای سایر تیم‌ها اهمیت می‌دهیم. ما برای دیدار با صبا محسن ربیع‌خواه، فرشاد احمدزاده، سیدجلال حسینی و مهدی طارمی را در اختیار نخواهیم داشت. وی درباره این که بازیکنان خودشان از روی عمد کارت گرفته‌اند نیز گفت‌: من این را نمی‌دانم. این را باید از خود طارمی و سایر بازیکنان بپرسید، اما شما ببینید وقتی دو پنالتی‌ بر روی طارمی گرفته نمی‌شود آیا این بازیکن نباید عصبی شود؟ چرا برای ما این سوت‌ها را نمی زنند؟
جزئیات محرومیت استقلال با رای فیفا
استقلال بدون توجه به ضرب الاجل فیفا، مطالبات «عادل شیحی» بازیکن پیشین این باشگاه را با ۱۴ روز تاخیر پرداخت کرد و حالا مثل دوره‌ای که لیست آسیایی را با تاخیر به آسیا فرستاد محروم شده است. به گزارش مهر، استقلال با رای فیفا از پنجره نقل و انتقالات زمستانی به طور کامل محروم شده است. البته مسئولان این باشگاه در حال تلاش برای باز کردن کورسوی امیدی هستند تا بتوانند فیفا را متقاعد کنند و خریدهای گرانی مثل آندرانیک تیموریان و جباروف را بتوانند به کار بگیرند اما به نظر می رسد رای فیفا بر نخواهد گشت.
رئیس کمیته انضباطی خبر داد:
پرسپولیس و ۴ باشگاه دیگر در خطر
محروم شدن از تماشاگر
رئیس کمیته انضباطی گفت: در صورت بروز تخلفات از سوی تماشاگران، تنبیهات بیشتری برای آنها در نظر گرفته می‌شود.  به گزارش مهر،  اسماعیل حسن زاده با تاکید بر اینکه تخلفات پیاپی تماشاگران منجر به محرومیت آنها در مسابقات بعدی می‌شود، گفت: در پایان نیم فصل اول، تخلفات تماشاگران را دسته بندی کردیم که تیم‌های استقلال تهران و تراکتور سازی تبریز به ترتیب بیشترین تخلفات را داشته و در راس باشگاههای پر تخلف بود. بر همین اساس بعد از ۷ یا ۸ تنبیه جریمه نقدی، مجبور شدیم از گزینه محرومیت تماشاگر برای این دو تیم استفاده کنیم که محرومیت‌های تماشاگران نیز اجرا شد.
وی درادامه بیان کرد: تیم‌های صنعت نفت آبادان، پرسپولیس، ماشین سازی تبریز، سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان در رده‌های بعدی از لحاظ تخلفات تماشاگران هستند و تخلفاتشان به اندازه‌ای است که اگر رعایت نکنند ما مجبوریم با تنبیهات سخت تری، با آنها برخورد کنیم.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*