اخبار شهرستانها

امام جمعه سربیشه خواستار شد:
لزوم راه‌اندازی نمایندگی بهزیستی در درح

امام جمعه سربیشه خواستار راه اندازی نمایندگی بهزیستی در درح شد. حجت الاسلام والمسلمین سنجری در مراسم بازدید مدیر کل بهزیستی استان از دفتر نمایندگی این سازمان در سربیشه گفت: نمایندگی بهزیستی در شهر مود راه‌اندازی شده اما در درح نمایندگی نداریم که جامعه هدف این سازمان تا مرکز شهرستان مسافت زیادی را باید طی کنند. وی خواستار تحقق ۳ درصد سهم معلولان  از استخدامی ها شد و افزود : اعتیاد و طلاق  از مهم ترین  معضلات  شهرستان سربیشه به شمار می رود که  سلامت جامعه را به خطر می‌اندازد و باید در راستای ریشه‌کنی این معضلات چاره‌اندیشی شود. مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه  حساس‌سازی نسبت به آسیب‌های اجتماعی باید مورد توجه قرار گیرد، اذعان داشت:  بخشی از وظایف بهزیستی حاکمیتی است که هیچ کس زیربار نمی‌رود و در زمینه بحث آسیب‌ها باید بسیج عمومی اتفاق بیفتد تا جلوی این آسیب‌ها گرفته و مهار شود. عرب‌نژاد بر حساس‌سازی نسبت به آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد و افزود: حساس‌سازی نسبت به معلولیت، اعتیاد و طلاق در جامعه باید انجام شود و در بحث معلولیت نیز باید مشاوره‌های ژنتیک قبل از ازدواج جدی گرفته شود.

بخشدار « درح » منصوب شد
سید علی اکبر پرویزی استاندار خراسان جنوبی در حکمی، عباس صنعتی را به عنوان بخشدار « درح منصوب کرد. در این حکم آمده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب، برای تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت ا… العظمی خامنه ای(مدظله العالی) و سیاست های دولت تدبیر و امید موفق و موید باشید.
درخشش شبکه خاوران در نوزدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها  
شبکه خاوران در نوزدهمین جشنواتره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها درخشید. جایزه بهترین تصویر برداری به «برنامه عطر آبادی» با تهیه کنندگی محمد عبداللهی و تصویر برداری احسان عمیدیان در بخش گزارشی، جایزه «بهترین نوازندگی مقامی» به غفور محمد زاده کارشناس موسیقی مرکز و رتبه دوم در بخش تحلیل محتوا به پژوهش «تحلیل محتوای اخبار سیمای استانی » به پژوهشگری محمد اژدری، تعلق گرفت. همچنین قطعه موسیقی «صمدا» حائز رتبه برتر در بخش موسیقی محلی شد و تله فیلم «یکی مثل من » با تهیه کنندگی علی خزائی فرید و کارگردانی سینا خزائی فرید توانست به بخش مسابقه جشنواره راه یابد.  در بخش ارزیابی های سالانه در بین معاونت های صدای مراکز نیز صدای مرکز خراسان جنوبی حائز رتبه دوم در بین مراکز استانها و شایسته تقدیر اعلام شد. خاطر نشان می شود ۵ اثر پژوهشی، ۲۳ برنامه در حوزه صدا، ۱۶ اثر در حوزه خبر و ۶ اثر موسیقی از تولیدات مرکز نیز به بخش داوری جشنواره راه یافت که نسبت به جشنواره قبل، از رشد چشمگیری برخوردار بوده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*