اخبار شهرستانها

راه اندازی بیست و سومین فرستنده دیجیتال استان در نهبندان
بیست و سومین فرستنده دیجیتال خراسان جنوبی با حضور مدیر کل صدا و سیمای استان و مسئولان محلی، در روستای چاهداشی نهبندان راه اندازی شد. برای راه اندازی این فرستنده ١٩٣ میلیون تومان هزینه شد و اکنون ۶۰ درصد جمعیت نهبندان شبکه های دیجیتال را دریافت می کنند. ثقفی مدیر کل صدا و سیمای خراسان جنوبی در مراسم راه اندازی این فرستنده گفت : با راه اندازی این فرستنده، جمعیت تحت پوشش شبکه های دیجیتال استان ازمرز ٨٠ درصد گذشت و این پوشش تا پایان سال جاری به ٨۵ درصد افزایش می یابد که با این پوشش ۸۵ درصدی، فاز اول پوشش دیجیتال استان به پایان می رسد.
نهمین جشنواره مداد کم‌رنگ برگزار می‌شود
نهمین جشنواره مداد کم‌رنگ با حضور نشریات و رسانه‌های دانش‌آموزی در دو مرحله قرارگاهی و مدرسه‌ای از سوی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان برگزار می‌شود. به گزارش امروز خراسان جنوبی این جشنواره با هدف آشنایی دانش‌آموزان با اهداف، آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی، آشنایی دانش‌آموزان با منویات و مطالبات رهبرفرزانه انقلاب از افسران جنگ نرم، آشنایی دانش‌آموزان با سبک زندگی اسلامی و مسائل روز و وسعت بخشیدن به افق دید دانش‌آموز در چشم‌انداز فردای ایران برگزار می‌شود.  نهمین دوره جشنواره مداد کمرنگ در بخش‌های آثار برتر (به صورت انفرادی) ، نشریات برتر (به صورت گروهی) و بخش ویژه و در چهار قالب «مداد ادبی»، «مداد هنری»، «مداد کاغذی» و «مداد مجازی» برگزار می‌شود. علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مراجعه به سایت جشنواره به آدرس www.medadkamrang.ir در جریان بیشتر وقایع جشنواره دانش‌آموزی قرار گیرند.
توقیف ۴ کامیون حامل دام زنده بدون مجوز در فردوس
رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان فردوس گفت: ۳ دستگاه کامیون حامل ۱۲۰ راس دام سبک و یک دستگاه کامیون حامل ۱۸ نفر شتر فاقد مجوز بهداشتی در شهرستان فردوس از ابتدای دی ماه توقیف شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی دکتر جواد ذوالفقاری افزود: در راستای اقدامات پیشیگرانه و جلوگیری از آلودگی و انتقال بیماری، شبکه دامپزشکی فردوس با هر گونه موارد مشابه به صورت قاطع برخورد قانونی می نماید.
معدوم سازی ۲۵۰کیلوگرم گوشت بلدرچین غیر بهداشتی در بیرجند
رئیس شبکه دامپزشکی بیرجند از معدوم شدن ۲۵۰کیلوگرم گوشت بلدرچین و ۲۰ کیلوگرم تخم بلدرچین غیربهداشتی در این شهرستان خبر داد.  به گزارش امروز خراسان جنوبی دکتر حسن علیزاده گفت: طی بازدید صورت گرفته از یکی از واحدهای عرضه و نگهداری فرآورده های خام دامی شهرستان بیرجند مقدار ۲۵۰کیلوگرم گوشت بلدرچین و ۲۰ کیلوگرم تخم بلدرچین غیر بهداشتی  کشف و ضبط شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*