گفته می شود

 

روایت جدید فیروزآبادی از دستگیری ریگی

سرلشگر فیروزآبادی در گفت‌وگویی در خصوص نحوه دستگیری عبدالمالک ریگی گفت: وزارت اطلاعات ریگی را از پاکستان تا دُبی تعقیب کرده بود. در دبی وقتی «مالک» بلیط هواپیما را گرفت و قطعی شد که می‌خواهد با آن هواپیما پرواز و عبور کند به ما خبر دادند که الان وقتش است. به من ساعت ۱۱:۳۰ شب گفتند هواپیمای ریگی ساعت ۱۲:۱۵ وارد آسمان ایران می‌شود، باید به زمین بنشانید. مرز بندرعباس برای فرمانده ارتش مشخص و قرار شد که هواپیمایی که از آنجا عبور می‌کند را بگیرند. هواپیما ۱۲:۲۰ وارد خاک ایران شد و بلافاصله جنگنده‌ها را به سمت آن هواپیما رساندیم، خلبانان ما به آن هواپیما دستور دادند که فرود بیاید!. اما خلبان خارجی قبول نکرد و گفت از آسمان ایران عبور می‌کنم.خلبان در صحبت‌های اولیه گفت من فرود نمی‌آیم و مسیرم جای دیگری است. چون من دستور قطعی داده بودم که این هواپیما باید بنشیند، ارتش هم بر این اساس برنامه‌ریزی کرده بود و گفته بود اگر فرود نیایی ما با شما برخورد می‌کنیم. شلیک هم به سمت آن هواپیما شد؛ نه به خودش بلکه به هر دو طرف هواپیما. تا خلبان مطمئن شود که ارتش شوخی ندارد و او بالاخره قبول کرد که بیاید و بنشیند. این عملیات زیبایی‌های خاصی داشت و من آن را لطف خداوند می‌دانم.

 

 گفته می شود عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که دکتر روحانی هیچ رقیب جدی تا به کنون نداشته است، گفته مردم به روحانی رای می دهند، رئیس جمهور روی اصولی که از اول انتخاب کرده بود تا اندازه ای ایستاده و توانسته وعده هایش را انجام دهد. وی در پاسخ به سوالی پیرامون این که تا چه حد آقای روحانی در مسیر انتظارات اصلاح طلبان توانسته گام بردارد، گفته اصلاح‌طلب‌تر از رئیس جمهور هم اگر می آمد همه انتظارات اصلاح طلبان را نمی توانست رفع کند، زیرا انتظارات بالا است و رئیس جمهور همه اختیارات را ندارد ؛بنابراین ممکن است وعده هایی بدهد ولی این که در عمل چقدر بتواند به آن وعده ها عمل کند واقعا کار سختی است.

 

گفته می شود یک کارشناس مسائل سیاسی درباره سرنوشت نتیجه انتخابات آمریکا بر سیاست داخلی ایران گفته ریاست جمهوری ترامپ در آمریکا در کوتاه مدت دولت روحانی را تضعیف می‌کند ولی در نهایت به دلایل مختلفی تقویت موضع دولت ایران را به همراه خواهد داشت.مهدی مطهرنیا درباره تاثیرگذاری نتیجه انتخابات آمریکا بر سیاست داخلی ایران و آینده دولت فعلی ایران اظهار داشت:حضور هیلاری کلینتون و ترامپ به عنوان رؤسای جمهور آینده ایالات متحده آمریکا تفاوتی در حرکت ایالات متحده آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران نمی‌گذاشت.

 

گفته می شود عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان درباره نظر برخی از اصلاح‌طلبان مبنی بر ارائه یک گزینه دیگر برای انتخابات ریاست جمهوری کنار حجت‌الاسلام روحانی اظهار کرده به‌نظر من این طرح منطقی است. ارائه گزینه دیگر به‌معنای رقیب جدید نیست بلکه به‌نوعی پوشش دادن به مسئله انتخابات است. البته این طرح هنوز قطعی نشده و به‌مرور زمان در کمیته سیاستگذاری شورای عالی بحث و بررسی می‌شود.وی افزود: در انتخابات چیزی قابل پیش‌بینی نیست و جریان اصلاحات هم باید همه احتمالات را در نظر بگیرد.عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی درباره طرح «حمایت مشروط» از روحانی که اخیراً برخی اصلاح‌طلبان عنوان می‌کنند، متذکر شد: همه ایده‌هایی که تاکنون مطرح شده زمینه عملیاتی پیدا نکرده و باید در کمیته‌های چهارگانه شورای عالی سیاستگذاری از جمله کمیته سیاستگذاری بررسی شود.

 

 

 گفته می شود داموس فیلسوف و داروساز فرانسوی در قرن شانزدهم میلادی با پیشگویی خود، نتیجه انتخابات آمریکا در سال ۲۰۱۶ را پیشگویی کرده بود.نظریه پردازان معتقدند: دو پیشگویی نوستر آداموس در سال ۲۰۱۶ بیشتر جلب توجه می کند که انتخاب مردی عربده کش و بی شرم برای کنترل ارتشی بزرگ (احتمالا ارتش آمریکا) یکی از آنهاست.

ارسال نامه سوم کمیسیون آموزش به فرهادی درباره تحصیل «فریدون»

محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از ارسال نامه سوم این کمیسیون به وزیر علوم درباره رفع ابهام در پرونده تحصیل برادر رئیس‌جمهور خبر داد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*