اخبار سیاسی


گفته می شود علی اصغر فانی در مراسم تودیع خود گفته برقراری سیاست امنیت فرهنگی به جای فرهنگ امنیتی، سیاستی بود که دنبال کردیم. خاطرمان هست با چماق هایی که در زیرزمین وزارتخانه بود در دولت قبل معلمان تجمع کننده را زدند و به چماق به دست ها در همان روز ناهار دادند. وزارت آموزش و پرورش دستورپذیر نیست و باید با دیدگاه های کارشناسی اداره شود.

گفته می شود حسن بیادی دبیرکل جمعیت آبادگران جوان گفته اگر اصولگرایان بخواهند روی گزینه های قبلی سرمایه گذاری کنند، به جز قالیباف شخص دیگری توانایی و ظرفیت کار اجرایی ندارد. تحلیل من این است که قالیباف هم در شرایطی می آید که شخص دیگری از اصولگرایان وارد انتخابات نشود. آن طور که از اطرافیان قالیباف پرسیدم، آن ها هم این نظر را قبول دارند.

 

 

 

امیدواریم مسأله حصر به عنوان بازی برد- برد حل شود
محمدرضا عارف که برای آیین گشایش انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علم و صنعت در این دانشگاه حضور داشت به پرسش دانشجویان نیز پاسخ داد.یکی از دانشجویان در سوالی پیگیر موضوع حصر و وعده های عارف برای رفع این قضیه شد که عارف در پاسخ به این سوال، اظهار کرد: ما پیگیری این مسئله را وظیفه خود می‌دانیم اما آیا رسانه‌ای کردن آن به حصر کمک می‌کند یا خیر، معجزه نمی‌توانیم بکنیم در حد توان در حال پیگیری هستیم.رئیس فراکسیون امید مجلس،‌ گفت: امیدواریم این مسأله به عنوان بازی برد- برد به نفع نظام حل شود.

 

 

گفته می شود پیکر زنده یاد منصور پورحیدری امروز از مقابل ورزشگاه شهید شیرودی تشییع و برای خاکسپاری به بهشت زهرا(س) منتقل شد و تعداد زیادی از مربیان فوتبال هم در این مراسم حضور داشتند ولی نکته تاسف بار قضیه این بود که تعدادی از دلالان با دیدن مربیان و اعضای کادر فنی تیم ها در خصوص نیم فصل و بازیکنان مد نظری که می خواهند، با آنها صحبت کردند.یکی از مربیان با اخلاق و با سابقه فوتبال ایران که در یکی از تیم های لیگ برتری حضور دارد وقتی با پیشنهاد یکی از این دلالان رو به روشد با صدای بلند گفت: اینجا هم بی خیال نمی شوی؟ آخر دنیا همین جا است. هر وقت لازم شد  در این مورد صحبت می کنیم!دلال مورد نظر که حسابی از رفتار مربی مطرح و قدیمی متعجب شده بود بی سر و صدا محل را ترک کرد.

 

 

 

گفته می شودابوالفضل حسن بیکی نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت، موضوع مستخدم منزل آقای صالحی، الحمدلله ظاهرا به خیر گذشته است؛ اما با توجه به پیشرفت های پرشتاب فناوری و تکنولوژی به ویژه در حوزه تجهیزات و دوربین های بسیار کوچک که اغلب در اختیار سیستم های جاسوسی دنیا قرار دارند، هنوز نمی توان با قاطعیت گفت این فردی که در منزل رئیس سازمان انرژی اتمی رفت و آمد داشته، از آن ابزارها استفاده کرده است یا خیر.

 

پول درمان مردم در ادارات هزینه می شود
دکتر مسعود پزشکیان در حاشیه برگزاری نمایشگاه مطبوعات تجمیع بیمه ها را موضوعی کارشناسی و علمی دانست و گفت: اگر ما تصمیم بگیریم تمام افراد کشور را تحت پوشش قرار دهیم و به همه خدمت دهیم دیگر وجود صندوقهای  مختلف  بیمه معنی نخواهد داشت بنابراین باید یک مسئولیت و یک نوع پاسخگویی برای همه مردم با یک مکانیسم وجود داشته باشد. نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: در شرایطی که صندوق های متعدد بیمه ای داشته باشیم، پول به جای اینکه خرج هزینه های دارو و درمان بیمار شود، در ادارات صرف می شود.
اعتمادملی در انتخابات ۹۶ کاندیدا نخواهد داشت
رسول منتجب‌نیا قائم‌مقام حزب اعتماد ملی در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات با بیان اینکه ما تا آخرین روز دولت حمایت بی‌چون و چرایی از آقای روحانی خواهیم داشت، گفت: برای دولت آینده بررسی‌های لازم را انجام خواهیم داد.منتجب‌نیا همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار فارس درباره معرفی نامزد برای انتخابات ۹۶ تصریح کرد: حزب اعتماد ملی کاندیدای جدا معرفی نخواهد کرد.
آمار نجومی جهانگیری از میزان معوقات بانکی
اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور اظهار داشت: امروز معوقات بانکی بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان است و این پولی است که عده ای گرفته اند و در موعد سر رسید پس نداده اند. کسانی که معوقات بانکی دارند دو گروه هستند اکثریت آنها فعالان اقتصادی هستند که به دلیل شرایط اقتصادی کشور نظیر تورم و نوسانات نرخ ارز در سال های گذشته نتوانسته اند برنامه های خود را با این شرایط تنظیم کنند. ما این ها را مفسد نمی دانیم بلکه می خواهیم به آنها کمک کنیم تا بتوانند از این شرایط عبور کنند و برنامه راه اندازی بنگاه های کوچک و متوسط که امسال در دستور کار قرار دارد نیز در همین راستا تدوین شده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*