پیامک

آقای استاندار به داد سازمان آتشنشانی برسید بی تدبیری بی لیاقتی و ضعف مفرط مدیریتی در آن موج میزند مردم تا کی باید تاوان این بی مدیریتی ها را پس بدهند .
۱۳۹۵/۰۵/۱۹ ۱۵:۱۸:۵۳ خوانده نشده خیر
۲ +۹۸۹۱۵۵۳۴۴۳۹۸ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام، من از روزنامه خراسان امروز انتظاردارم  گزارش های حاوی مطالب کذب و تفرقه برانگیز را چاپ نکند . در گزارش تجمع مردم فردوس مقابل فرمانداری ، تعلق داشتن سه  راهی بشرویه به فردوس و۷ کیلومتر گفته شده کاملا کذب است و اتفاقا مدارک و اسناد و سابقه گذشته آن ، کذب بودن آن را اثبات میکند . با کمال تاسف برخی مسئولین شهرستان فردوس با تعویض و تغییر دادن تابلو اصلی و قدیمی این سه راهی ، این بلوا را شروع کرده‌اند .
۱۳۹۵/۰۵/۱۹ ۱۴:۵۰:۲۳ خوانده نشده خیر
۳ +۹۸۹۳۹۵۷۱۷۵۵۷ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باسلام.انتقال نیروهای تبدیل وضعیت چرا باید دراستان محروم خراسان جنوبی فقط انجام شود؟اگر قانون است باید در همه استانها اجرایی گردد.جابه جایی نیروها باتوجه به نیاز نیروی انسانی انجام شده کاش قبل ازرسانه ای کردن موضوع از ادارات استعلام می گردید.
۱۳۹۵/۰۵/۱۹ ۱۴:۲۳:۲۹ خوانده نشده خیر
۴ +۹۸۹۱۵۱۶۱۴۱۶۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باسلام  شهرداری محترم خواهشمندیم فکری بحال فضای خالی روبروی نرجس ۲۱برداریدمحل اشغالی وسگهای ولگردشده است اینجامحل مسکونی می باشداهالی نرجس ۱۶
۱۳۹۵/۰۵/۱۹ ۱۲:۵۰:۳۸ خوانده نشده خیر
۱۳۹۵/۰۵/۱۹ ۱۱:۵۸:۲۹ خوانده نشده خیر
۱۳۹۵/۰۵/۱۹ ۱۱:۵۵:۵۹ خوانده نشده خیر
۷ +۹۸۹۱۵۳۶۳۴۰۹۰ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام ضمن تشکر ازراهنمایی جناب ستوان بهمدی افسرگشتی راهنمایی ورانندگی بیرجند بابت سعه صدرواخلاق اسلامی!؟افسران راهنمایی ورانندگی استان اخلاق مداری وبرخوردبا مردم رو از ایشون یاد بگیرید!؟
۱۳۹۵/۰۵/۱۹ ۱۱:۴۳:۰۲ خوانده نشده خیر
۸ +۹۸۹۱۵۳۶۳۴۰۹۰ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام چرا پیامک مربوط به وضعیت اسفبارخیابان سعدی مهرشهروانتهای کوچههای زوج خیابان ولی عصر مهرشهر راچاپ نمیکنید!؟چه نهادی باید پاسخگو باشه!؟خوبه اون منطقه درورودی مرکز استانه!؟
۱۳۹۵/۰۵/۱۹ ۱۱:۴۲:۳۵ خوانده نشده خیر
۹ +۹۸۹۱۵۸۶۴۰۳۲۱ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام.ازاستاندار محترم خواهشمندم بازدیدی از مهر شهر داشته باشند که اهالی چطور با گردوخاک زیاد اذیت میشوند
۱۳۹۵/۰۵/۱۹ ۱۰:۴۱:۱۷ خوانده نشده خیر
۱۰ +۹۸۹۱۵۵۶۱۶۸۹۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
قابل توجه مسولان استان ومرکزاستان بخصوص ادارات بازرگانی.آب وفاضلاب و. . .[آیامیدانیددربیرجندتعدادیکصدواحدکارواش ماشین فعال(۱۵ پروانه دردست اقدام]وبیش از۱۰واحدبدون پروانه وجوددارد.آنهم باوجودخشکسالی کم آبی منطقه!!؟
۱۳۹۵/۰۵/۱۹ ۱۰:۰۹:۳۷ خوانده نشده خیر
۱۱ +۹۸۹۱۵۱۶۳۰۳۰۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
دولت قبل بایک ازمون غیرقانونی قراردادی هارا پیمانی ومستخدم دولت کرد.این دولت نیز کاررابدترکردوتعهدده ساله رسمی اینهارانادیده گرفت وهرکس پارتی داشت درمرکزاستان پست گرفت وماند.حتی یک پست انتقال از کلان شهرهابه شدت مشکوک است چراکه اصلا انتقال از کلان شهرها نبوده وشخص موردنظردانشجوی ارشد در تهران بوده و بازرسی استانداری هم می دانست.
۱۳۹۵/۰۵/۱۹ ۰۹:۳۱:۱۵ خوانده نشده خیر
۱۲ +۹۸۹۱۵۳۶۳۴۲۱۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام.به عنوان یک اصولگرا از استاندارجدید مان تشکر میکنم که با اقدامات خود منجمله انتقال نیرو های تبدیل وضعیت ،چندهزار رای در انتخابات ۹۶به صندوق ماریختند.ایشان ظاهرا جهت جمع کردن رای برای جریان اصولگرایی کمرهمت بسته اند.
آفرین با تدبیر . . . !
۱۳۹۵/۰۵/۱۹ ۰۹:۰۴:۲۹ خوانده نشده خیر
۱۳ ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ ۲۳:۰۸:۱۶ خوانده نشده خیر
۱۴ +۹۸۹۱۵۱۶۰۴۵۳۷ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
طرح استیضاح وزیرآموزش و پرورش در آخر زمان ریاست جمهوری و شروع سال تحصیلی جدید چه معنایی دارد؟
۱۳۹۵/۰۵/۱۸ ۲۲:۳۱:۱۱ خوانده نشده خیر
۱۵ +۹۸۹۱۵۱۶۰۴۵۳۷ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
وزیران قبلی آموزش و پرورش که استیضاح شدند،چه مشکلی از معلمان حل شد،که حالا می خواهند وزیر آموزش و پرورش را استیضاح نمایند؟
۱۳۹۵/۰۵/۱۸ ۲۲:۲۹:۴۴ خوانده نشده خیر
۱۶ +۹۸۹۱۵۷۲۳۱۹۰۷ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
خدمت اون شخص بی سوادی که  فرمودن نیروهای قراردادی نفوذی و با پارتی بازی اومدن سرکار اگه همچین چیزی صحت دارد چرا شما نتونستین با نفوذ و پارتی بازی بیاین سرکار متاسفم برای شما وامثال شما با این طرز فکر، اگر همه مثل شما فکر کنن  این استان همیشه در حال پسرفت خواهد بود نه پیشرفت . این توهین شما به نیروهای قراردادی که همیشه بیشترین تلاش رو در دستگاههای اداری دارند غیر قابل بخشش است .
۱۳۹۵/۰۵/۱۸ ۱۵:۱۰:۰۱ خوانده نشده خیر
۱۷ +۹۸۹۱۵۱۶۳۵۰۵۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام. کجاست کسی که شوکت اباد را یاری کند? قابل توجه مسئولان محترم در این روستا درختان چندین ساله رو دارند خشک می‌کنند وبرای درامد بعضی افراد سود جو باغ جدید داره درست میشه روز قیامتی هم هست که این درختان بی زبان به صدا در بیان وداد خود را از شما مسئولان بستانند
۱۳۹۵/۰۵/۱۸ ۱۴:۱۸:۲۱ خوانده نشده خیر
۱۸ ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ ۱۳:۵۹:۰۱ خوانده نشده خیر
۱۹ +۹۸۹۱۵۱۶۳۱۶۳۹ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
در مورد افسردگی و حسرت لبخند در بیرجند آنچه گفته شده بود بطور نسبی همه درست و منطقی بود ولی عامل اصلی چیز دیگر است  نوع رنگ , نورپردازی , کمبود فضای ورزشی و تفریحی و غیره به نسبت موثرند ولی همه داستان نیست۰ خیام شعری دارد به این مضمون :  دوزخ شرری ز رنج بیهوده ماست = فردوس دمی ز وقت آسوده ماست  ۰ گردون نگری زقد فرسوده ماست = جیحون اثری ز اشک پالوده ماست ۰  بنده در چهل وپنج سال قبل انشایی نوشتم که در بین معلمان چالش ایجاد کرد ۰ نوشته بودم خوشبختی و بدبختی به فقر و غنا نیست  خوشبختی در احساس ما در زمان و لحظه هاست  کسی که با خوردن اشکنه خداوند را از ته دل شکر می کند خوشبخت است۰ ولو اینکه اطرافیان بگویند خدا را خجالت نده !!  امروز باید به درون خود برگردیم  عامل اصلی افسردگی ما  وام است  چشم و هم چشمی ماست  سبک زندگی جدید ماست  هیچ کاره بودن پدر مقتدر دیروز در زندگی مدرن امروز است  مسولیت ما فقط در امر پرواربندی نسل جدید است و جایگاه آینده ما در سرای سالمندان و این احساس است که بزرگ و کوچک را افسرده می کند  
۱۳۹۵/۰۵/۱۸ ۱۳:۴۴:۲۴ خوانده نشده خیر
۲۰ +۹۸۹۱۵۹۶۳۳۹۵۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
چرا کوچه مستضعف نشین خیابان شهیدیوسفی۱۵ معصومیه بالا آسفالت نمی شود؟
۱۳۹۵/۰۵/۱۸ ۱۲:۰۸:۵۵ خوانده نشده خیر
۲۱ ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ ۱۱:۱۹:۳۸ خوانده نشده خیر
۲۲ +۹۸۹۱۵۵۶۱۹۸۶۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام بابا گلی به جمال سازمان ورزش وجوانان استان بعد از مدتها تمرین سخت وطاقت فرسا
در بدترین ساعت روز (ساعت ۲بعدازظهر)دختران تکواندو کار واجبار ورزشکاران به روزه خوردن   درماه رمضان وکلی هزینه برای خانواده ها رئیس هیئت در یک هفته مانده به مسابقات  فرمودند
تمرین تعطیل پول نداریم بریم مسابقه.تمام
حالا جواب اینهمه تلاش. ..وقت هدر شده وهزار چیز دیگه رو کی میده هیچکس .ببخشید یادم رفته بود خراسان جنوبی و اعتراض؟؟؟!!یا شرکت در مسابقات کشوری؟؟!! من عذر می خوام مسئول عزیز ورزش .اعتراض کردم شرکت در مسابقات کشوری برای از ما بهترونه
۱۳۹۵/۰۵/۱۸ ۱۱:۱۴:۰۴ خوانده نشده خیر
خوانده نشده خیر
۲۴ +۹۸۹۱۵۱۶۳۰۳۰۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باتوجه به سابقه مثبت خاندان محترم عبادی در بین مردم،حال که علاوه بر محبوبیت شخصی و خانوادگی،به عنوان نماینده ولی فقیه منصوب شدید،خوب است باقدرت در برابربزرگترین مفسدین که بنیان اعتمادمردم به نظام راهدف می گیرند،دشمن امنیت ملی هستند،یعنی کسانی که باپارتی بازی در استخدام نزدیکانشان،حق دیگران راپایمال می کنند،به صورت واقعی برخوردکنید.
۱۳۹۵/۰۵/۱۸ ۱۰:۰۷:۰۵ خوانده نشده خیر
۲۷ +۹۸۹۱۵۶۰۴۶۶۸۰ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باسلام خدمت استاندار محترم..درمورد برگشت نیروهای تبدیل وضعیت واقعا از دولتی که به نام تدبیر وامید هست تعجبه .آخه این چه تدبیری هست که مرکز استان رو از نیروهای باتجربه ومتخصص خالی کنن وبه شهرستانهایی بفرستن که استفاده چندانی نداشته باشن!
۱۳۹۵/۰۵/۱۸ ۰۹:۲۴:۰۴ خوانده نشده خیر
۲۸ +۹۸۹۱۵۱۶۳۸۳۰۷ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام،اداره برق در خاموش کردن چراغ های برق معابر بیشتر دقت کند،گاهی مشاهده می شود چراغ ها تا شب بعد روشنند.نمونه آن هم خیابان شهید برگی در تاریخ  ۵/۱۷بود.
۱۳۹۵/۰۵/۱۸ ۰۹:۱۲:۴۴ خوانده نشده خیر
۲۹
۳۳ +۹۸۹۱۵۱۶۳۱۶۸۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
از اداره برق درخواست داریم نسبت به اجرای روشنایی میلاد ۲ خیابان بالای مجتمع مسکونی۳۲۰ واحدی مسکن مهر تا مسجد طفلان مسلم اقدام کنن
چند دفعه دیگه هم کتبا ساکنین این مجموعه درخواست دادن
شب موقع نماز خیلی ترسناک هستش بچه های ما میترسن برن مسجد
۱۳۹۵/۰۵/۱۷ ۲۰:۵۷:۵۴ خوانده نشده خیر
۳۴ +۹۸۹۳۵۴۳۸۵۶۳۸ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام سرعتگیرقبل ازچهاراه خیابان ظفر پرستار غیر استاندارد و مسخره است دست اندرکاران باید جوابگوی خرابی جلوبندی وسایل نقلیه باشند!!!

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*