مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در دیدار با مدیر مسئول و کارکنان روزنامه امروز خراسان جنوبی: مراسم روز خبرنگار متفاوت تر از گذشته برگزار می شود رسانه های استان خواستار تعامل بیشتر خانه مطبوعات هستند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در بازدید از دفتر روزنامه امروز خراسان جنوبی و دیدار با مدیر مسئول و کارکنان این روزنامه گفت: خانه مطبوعات ملجأ و پناهگاه رسانه هاست و رسانه ها انتظار دارند که ارتباط این مجموعه با آنها بیشتر شود که امیدواریم با انتخاب هیأت مدیره ای توانمند در انتخابات آتی خانه مطبوعات این تعاملات و ارتباطات افزایش پیدا کند. محبی با بیان اینکه برای عرض خداقوت و خسته نباشید، شنیدن نقطه نظرات و مشاهده فضای کاری و مشکلات رسانه های استان در دفتر روزنامه حضور داریم، افزود: امسال مصمم هستیم تا مراسم روز خبرنگار را متفاوت تر از گذشته برگزار کنیم و جلسات کاری و خانوادگی تفکیک شده است. وی اظهار کرد: بعضاً دوستان تقاضای سفر به مشهد مقدس و زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) و همچنین دیدار با آیت ا… رئیسی تولیت آستان قدس رضوی و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان را دارند که اگر قرار بر انجام چنین سفری باشد باید برنامه ریزی شده و آبرومند انجام شود. بهاری معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از مدیر مسئول و کارکنان روزنامه امروز خراسان جنوبی به لحاظ همکاری های مثال زدنی این مجموعه در مباحث فرهنگی تقدیر و تشکر کرد.
مدیر مسئول روزنامه امروز خراسان جنوبی نیز با اشاره به اشکالات سایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: نشریات جدید برای ورود به این سایت مشکل دارند و رفع این مشکلات و به روز رسانی سایت ضروری است.
محمود حیدری با بیان اینکه از مدیرعامل خانه مطبوعات انتظار می رود که مسایل و مشکلات رسانه ها را در استان و تهران پیگیری نماید، افزود: در حال حاضر حداکثر یکصد خبرنگار در استان فعالیت دارند و تعداد اعضای خانه مطبوعات هم باید به حد واقعی خود برسد.
وی همچنین گفت: به رغم تمامی مشکلات موجود، وضعیت رسانه های استان به لحاظ کمی و کیفی وضعیت قابل قبولی است و ما همچون گذشته و بهتر از قبل آمادگی داریم در مباحث فرهنگی تعامل و همکاری لازم را با مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی داشته باشیم.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*