گفته می شود

 

گفته می شود جورج گالووی، نماینده پارلمان بریتانیا گفته ایران در برابر تهدید‌ها و کشور‌هایی که همگی دارای تسلیحات هسته‌ای هستند، بسیار صبور بوده است. این سیاستمدار و مجری بریتانیایی می‌گوید: «اگر من در ایران کاره‌ای بودم، کشور را برخوردار از سلاح‌های اتمی می‌کردم!»

 

 

گفته می شود «مرکز مبارزه با اطلاعات نادرست ترکیه» اعلام کرد که ادعای مقابله و رهگیری موشک‌های ایرانی شلیک شده به سوی اسرائیل تواسط پایگاه راداری کوراجیک در منطقه ملاتیا در ترکیه صحت ندارد. این مرکز که وابسته به اداره ارتباطات ریاست جمهوری ترکیه است در بیانیه‌ای تاکید کرد که ادعا‌ها در این خصوص واقعیت ندارد.

 

 

گفته می شود یک خاخام صهیونیست خطاب به یهودیان با اشاره به اینکه نتانیاهو شجاعت حمله به تاسیسات اتمی ایران مشابه تاسیسات اتمی سوریه و عراق را ندارد، از یهودیان خواست برای نابودی تاسیسات اتمی ایران نماز بخوانند.

 

 

گفته می شود یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جزئیات مصوبه این کمیسیون درباره تعطیلی پنجشنبه‌ها گفته با تعطیلی پنجشنبه‌ها در حقوق و دستمزد کارگران بخش دولتی تغییری ایجاد نخواهد شد و این مصوبه ارتباطی به بخش خصوصی ندارد.

 

 

 

 

گفته می شود دیوید تیلور کشتی‌گیر سرشناس آمریکایی ملقب به جادوگر، به فاصله هفت ساعت دو بار در انتخابی تیم ملی کشتی آزاد ایالات متحده شکست خورد و سهمیه المپیک پاریس را از دست داد.تیلور ۳۳ساله، برنده چهار مدال طلای جهان و المپیک، که پنج بار حسن یزدانی ملقب به پادشاه را شکست داده است، خود را آماده دومین طلای المپیک کرده بود؛ اما در انتخابی داخلی تیم آمریکا، به آرون بروکس پدیده قدرتمند هموطنش باخت و حذف شد. این فرصت بزرگی برای حسن یزدانی است تا با عبور از جو روانی شکست مقابل تیلور، با آنالیز کشتی بروکس و شکست او در پاریس، اولین کشتی‌گیر دو طلایی ایران در المپیک‌ها باشد.

 

 

 

گفته می شود هفته گذشته، نشست‌هایی در شورایعالی کار با هدف اصلاح مصوبه مزدی ۱۴۰۳ برگزار شد؛ پیگیری‌های ما نشان می‌دهد که احتمال تغییر مصوبه مزدی زیاد است و به احتمال زیاد برخی از آیتم‌های دستمزد دچار تغییر می‌شود.

گفته می شود یک کارشناس عرب به تلویزیون اسرائیلی آی ۲۴ نیوز با اشاره به وضعیت سیاسی آذربایجان و روابط آذربایجان و اسرائیل، تاکید کرد احتمال اینکه اسرائیل از آذربایجان به ایران حمله کند، بیش از آن است که از عربستان برای حمله به ایران استفاده کند. تبدیل آذربایجان به حیاط خلوت اسرائیل، نقدهای وسیعی در فضای بین الملل در پی داشته است.

 

 

 

گفته می شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال علاوه بر احضار دروازه‌بان استقلال، به مربی آبی‌پوشان ۴۸ ساعت فرصت داد تا دفاعیات خود را ارسال کند.

 

 

گفته می شود یک کارشناس ارشد حوزه انرژی گفته تا وقتی که ما نتوانیم ثابت کنیم که گاز به اندازه کافی داریم و می‌توانیم بصورت دائم آن را تامین کنیم و تا وقتی نتوانیم قیمت معقولی که بازار پاکستان در رقابت با نفت کوره می‌تواند تحمل کند؛ ارائه دهیم موضوع خط صلح در حد گفت‌و‌گو باقی می‌ماند و پاکستان نیز این را می‌داند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*