اخبار خراسان جنوبی

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی خبرداد؛

تحقق هزار و ۸۵۷ میلیارد تومان درآمدهای عمومی در خراسان جنوبی

تحقق هزار و ۸۵۷ میلیارد تومان درآمدهای عمومی در خراسان جنوبی

بیرجند- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی از تحقق هزار و ۸۵۷ میلیارد تومان از درآمدهای عمومی استان تا پایان بهمن ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی ذاکریان صبح دوشنبه در ستاد درآمد خراسان جنوبی با اشاره به اینکه توسعه از مسیر قانون گذاری صحیح می‌گذرد، بیان کرد: اگر قوانین درست، کارآمد و منطبق با شرایط سرزمینی خود داشته باشیم بی شک مسیر پیشرفت سهل تر خواهد بود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی بیان کرد: امیدواریم با همدلی دولت و مجلس به توسعه پایدار در کشور و در استان‌هایی چون خراسان جنوبی برسیم.

ذاکریان ادامه داد: از کل منابع عمومی که در قانون بودجه ۱۴۰۲ لحاظ شده است حدود ۴۲.۸ درصد آن مربوط سازمان امور مالیاتی، ۴.۶ درصد مربوط به گمرکات و سود شرکت‌های دولتی، ۳.۷ منابع نفتی و.. بوده است.

ذاکریان افزود: خراسان جنوبی تا پایان بهمن ماه حدود ۱۷۰ میلیارد تومان مازاد درآمد داشته است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی در زمینه درصد رشد نسبت به سال گذشته، گفت: از ابتدای سال مطمئن بودیم که به مازاد درآمد می‌رسیم و طبق آمار نیز سهم رشد درآمد ۱۴۰۱ به نسبت سال ۱۴۰۰ در کشور ۷۱ درصد و در خراسان جنوبی ۱۱۲ در نظر گرفته شده بود.

ذاکریان با تأکید بر اینکه این موضوع یک تکلیف غیر قابل دسترسی و سخت بود؛ بیان کرد: در این راستا در پایان سال ۱۴۰۱ آمار تحقق ما منفی ۱۱.۱ بود که این منفی بودن در موارد متعددی تأثیر خود را نشان می‌دهد.

وی اظهار کرد: چه در سفر رئیس جمهور و چه در سفر وزیر امور اقتصادی و دارایی به خراسان جنوبی این موضوع را پیگیری کردیم و در نهایت منجر شد که میانگین رشد درآمدها در سال ۱۴۰۲ به نسبت ۱۴۰۱ برای خراسان جنوبی هفت درصد شد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی بیان کرد: بر اساس پیگیری‌های انجام شده در سال جاری رشد درآمدهای مالیاتی در کشور ۴۶ درصد و در خراسان جنوبی ۲۳ درصد بود.

ذاکریان گفت: کمترین رشد را استان کهگیلویه و بویراحمد با ۴ درصد و بعد بوشهر با پنج درصد و رتبه خراسان جنوبی نیز هفت درصد بوده است و بیشترین رشد را نیز استان هرمزگان با ۵۵ درصد و تهران با ۵۱ درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: کمیته کارشناسی ذیل ستاد درآمد استان در خصوص بررسی منابع درآمدی تشکیل خواهد شد.

به گفته وی در سال جاری هزار و ۸۳۹ میلیارد تومان درآمد برای استان پیش بینی شده بود که تا پایان بهمن ماه هزار و ۸۵۷ میلیارد تومان محقق شده و ۱۰.۱ درصد مازاد درآمد داشته‌ایم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی بیان کرد: ۹۴ درصد درآمدهای وصولی از محل مالیات بوده است.

 

 

 

 

کمک۸۰۰میلیونی دانش آموزان درجشن نیکوکاری سال گذشته/پیش بینی کمک یک میلیاردی دانش آموزان به هم کلاسی های خود

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان جنوبی از کمک ۸۰۰میلیون تومان دانش آموزان استان به هم کلاسی های نیازمند خود در سال گذشته خبر داد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، مهدی حسنی صبح امروز در آیین جشن نیکوکاری دانش آموزان که به صورت نمادین در دبستان محدثه بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: دانش آموزان نوع دوست و نیکوکار خراسان جنوبی در آستانه بهار قرآن و بهار طبیعت، نورز را به هم کلاسی های نیازمند خود در جای جای استان هدیه می دهند.

وی، با بیان این که مردم نوع دوست خراسان جنوبی به ویژه دانش آموزان بهارستان علم و ادب، در میانه میدان احسان و نیکوکاری حضوری مستدام و باشکوه دارند به گونه ای که مهروزی از بارزترین روحیات و خصیصه‌های مردمان این دیار به شمار می رود؛ اذعان کرد: جشن نیکوکاری به لحاظ معنوی،اجتماعی و فرهنگی دارای تاثیرات ویژه ای است که مهمترین آن تقویت هرچه بیشتر فرهنگ احسان و انفاق است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با اشاره به توزیع ۱۲۴ هزار پاکت بین مدارس استان، تصریح کرد: پیش بینی می شود،در جشن نیکو کاری امسال، ارزش کمک های نقدی و غیر نقدی دانش آموزان در دوره های مختلف تحصیلی به یک میلیارد تومان برسد.

به گفته حسنی، انسان برای آسایش و آرامش خود نیازمند دیگران است و همین نیاز او را به مشارکت با دیگران تشویق می کند؛ همنوعانی که در اسلام از آنها با عنوان برادران دینی یاد شده است و این موضوع آثاری دارد که از جمله آن تعاون و عهده داری امور همدیگر است؛ هر توانمندی می تواند با به عهده گرفتن امری از امور جامعه و کمک به نیازمندان در اداره و تأمین اجتماع سهیم باشد.

برنامه های بزرگداشت ۱۸ اسفند در خراسان جنوبی اعلام شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی گفت: برای بزرگداشت ۱۸ اسفند ماه سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد، برنامه های مختلفی در سطح استان اجرا خواهد شد.

حجت الاسلام علی محقی-مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی-در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن ۱۸ اسفندماه سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد، برنامه های مختلفی در سطح خراسان جنوبی اجرا خواهد شد.

 

وی به برنامه‌های اجرایی در خراسان جنوبی جهت بزرگداشت ۱۸ اسفندماه اشاره کرد و افزود: از جمله این برنامه ها می توان به دیدار پرسنل و فعالین کانونی با نماینده ولی فقیه در استان و تقدیر از برترین های مسجدی اشاره کرد.

 

حجت الاسلام محقی ادامه داد: به همین مناسبت برپایی غرفه توسط ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی در نمایشگاه قرآن استان در دستور کار قرار دارد و دیدار با خانواده شهدا و تکریم و تجلیل از مقام شامخ شهدا از جمله دیگر برنامه ها است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی با بیان اینکه از کانون ها در سطح استان با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بازدید خواهد شد، گفت: بحث توزیع کتاب در برخی از کتابخانه های مساجد سطح استان به مناسبت ۱۸ اسفند در دستور کار قرار دارد.

 

وی در ادامه عنوان کرد: چند نفر از فعالین حوزه فرهنگ و هنر مساجد در برنامه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی حضور پیدا خواهند کرد وبه تشریح فعالیت‌های کانونی خواهند پرداخت و برگزاری مسابقه کتابخوانی گام دوم انقلاب در دستور کار است.

 

حجت الاسلام محقی به برگزاری همایش گرامیداشت ۱۸اسفند اشاره کرد و افزود: این همایش با حضور مدیران و فعالین فرهنگی مساجد به صورت شهرستانی در دفاتر ائمه جمعه همراه با تقدیر از برخی فعالان شهرستانی برگزار خواهد شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی با بیان اینکه برپایی محافل و کرسی های تلاوت قرآن در سطح مساجد استان در دستور کار است، ادامه داد: کاشت نهال به یاد شهدا در ستاد استان و برخی مساجد به صورت نمادین ویژه ۱۸ اسفندماه نیز از دیگر برنامه ها است.

 

وی در پایان گفت: برگزاری جلسه شورای سیاستگذاری کانون ها در صورت اعلام آمادگی دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان با توجه به ارسال دعوت نامه از یک ماه پیش و پیگیری مکرر را در دستور کار داریم و تا این لحظه هنوز خبر قطعی داده نشده است.

 

 

 

 

 

درخشش کونگ فو کاران خراسان جنوبی در مسابقات قهرمانی کشور

 درخشش کونگ فو کاران خراسان جنوبی در مسابقات قهرمانی کشور

کونگ فو کاران خراسان جنوبی در مسابقات قهرمانی کشور خوش درخشیدند .

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی ، تیم نیو کونگ فو استان به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شدند و در این دوره از مسابقات علیرضا شهباز فر در رده سنی جوانان و دسته وزنی ۸۴ کیلوگرم مقام دوم و همچنین محمد رضا زارعی در رده سنی بزرگسالان و دسته وزنی ۵۴ کیلوگرم مقام سوم را کسب کرد.

مرحله دوم انتخابات یک هفته قبل یا بعد کنکور سراسری برگزار می‌شود/ میزان آرای سفید ۵ درصد

مرحله دوم انتخابات یک هفته قبل یا بعد کنکور سراسری برگزار می‌شود

وزیر کشور گفت: به رغم تلاش‌های همه جانبه دشمنان، چهار مولفه امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تحقق یافت.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، سخنگوی ستاد انتخابات کشور بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران نتیجه نهایی ۲۰۸ حوزه انتخابیه سراسر کشور برای انتخابات ۱۱ اسفند را به طور رسمی اعلام کرد.

وزیر کشور با تشکر از تلاش رسانه‌ها و خبرنگاران برای انعکاس واقعه مهم و موثر تصریح کرد: در انتهای یک دور دیگر از انتخابات پرشکوه دوازدهمین دوره و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری هستیم. انتخابات در آستانه ماه مبارک رمضان عیدانه الهی به مردم شریف و مومن ایران اسلامی بود و موجب خوشحالی دل همه آزادی خواهان جهان و ناراحتی بدخواهان و سلطه جویان شد.

ملت ایران بار دیگر خوش درخشیدند و پیروزی بزرگ دیگری را از آن خود کردند.

احمد وحیدی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته از سوی بلندگو‌های وابسته به استکبار جهانی افزود: مردم ما با توجه به بوق‌های تبلیغاتی نظام سلطه که با هدف مایوس سازی ملت ما در انتخابات صورت گرفت، مردم عزیز ما حضور پرشکوهی در انتخابات اخیر رقم زدند.

وحیدی تصریح کرد: طبیعی است که دشمن از همه ابزار‌ها برای یاس آفرینی استفاده کرد، اما به رغم تبلیغات دشمنان و دشواری‌های اقتصادی، اما مردم ما یک حضور حماسی و گسترده را رقم زدند.

وزیر کشور تاکید کرد: ۴ موضوع اساسی که رهبر معظم انقلاب فرمودند در این انتخابات با دقت در دستور کار قرار گرفت. امنیت در انتخابات مثال زدنی بود و این رویداد در امنیت کامل برگزار شد. در حالی که بدخواهان ملت تلاش کردند موضوع امنیت را خدشه دار کنند؛ از گروه‌های تروریستی تا سرویس‌های اطلاعاتی و جاسوسی، با اینحال اولین شکست دشمن در حوزه امنیت رخ داد.

وی ادامه داد: کافی است برای درک اهمیت این امنیت حاصل شده در انتخابات اخیر به امنیت در کشور‌های دور و نزدیک ما نگاهی شود.

به گفته وزیر کشور، «بالاترین استاندارد سلامت در انتخابات ۱۱ اسفند محقق شد و ما این را مدیون همکاری همگان هستیم که سلامت بسیار بالا را تامین کردند. اهمیت این موضوع را باز هم در مقایسه با کشور‌های دیگر باید دید. شمارش آرا با دقت کافی، اخذ آرا با دقت عالی، مراقبت از همه قوانین با رعایت کامل انجام شد.»

وحیدی ادامه داد: ما شاهد یک رقابت خوب و گسترده بین همه سلایق و افراد بودیم. تعداد افراد رقابت کننده بی نظیر بود و رقابت تنگاتنگ و فشرده و هیجان برانگیز را در برخی نقاط و در همه نقاط نیز به شکل رقابت گسترده کنش گران سیاسی داشتیم. همه گروه‌ها و علایق سیاسی و همه افراد در این رقابت حضور جدی داشتند.

وزیر کشور در خصوص مشارکت و حضور جمعیتی، تاکید کرد: در این دوره مشارکتی بیش از انتخابات گذشته را با وجود تبلیغات دشمن شاهد بودیم، بطوری که این مشارکت مردم با حضور جمعیت ۲۵ میلیونی در پای صندوق‌های رای محقق شد.

وحیدی گفت: در این دوره ۲۵ میلیون نفر با نسبتی ۴۱ درصدی در انتخابات شرکت کردند.

وی با اشاره به زمان برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، افزود: موعد برگزاری مرحله دوم انتخابات، احتمالا در اردیبهشت ماه خواهد بود.

وی توضیح داد با توجه به برگزاری آزمون سراسری دانشگاه‌ها در اردیبهشت ماه، در حال رایزنی با شورای نگهبان قانون اساسی برای تعیین زمان دقیق برگزاری مرحله دوم انتخابات هستیم.

وزیر کشور با اشاره به وجود چند نوع رای باطله شامل آرای ناخوانا، رای به دیگران (رای به غیر از نامزد) و آرای سفید گفت: در مجموع حدود ۵ درصد آرای سفید به صندوق‌ها ریخته شد و در عین حال، کل آرای ناخوانا و رای به دیگران، کمی بیش از ۸ درصد آرا بوده است.

 

 

پنج پیام‌رسان ایرانی به یکدیگر متصل شدند

پنج پیام‌رسان ایرانی به یکدیگر متصل شدند

تهران- ایرنا- مدیرکل پایش، ممیزی و نظارت سازمان فناوری اطلاعات گفت: با اتصال سروش پلاس به طرح اتصال متقابل، بیش از ۵۰ میلیون کاربر در دسترس مردم قرار می‌گیرند. به این مفهوم که هر کاربر با داشتن یک پیام‌رسان ایرانی، می‌تواند به جامعه گسترده‌ای از کاربران دسترسی پیدا کند.

به گزارش ایرنا از سازمان فناوری اطلاعات ایران، مهدی مظفری از اتصال پیام‌رسان سروش پلاس به طرح اتصال متقابل پیام‌رسان‌ها خبر داد و اظهار داشت: از این پس سروش پلاس نیز دارای امکان اتصال متقابل (MXB) به سایر پیام‌رسان‌های ایرانی است.

وی افزود: چندی پیش و طی اقدامی که برای نخستین در دنیا صورت گرفت، چهار پیام‌رسان ایتا، بله، گپ و آی گپ برای تبادل پیام و فایل صوتی و تصویری به یکدیگر متصل شدند. پس از انجام تست فنی موفق، پیام‌رسان سروش پلاس نیز از این پس قادر است به چهار پیام‌رسان دیگر بپیوندد؛ به طوری که کاربران با نصب یکی از پیام‌رسان‌ها، قادر به برقراری ارتباط با کاربرانِ دارای پیام‌رسان‌های دیگر شدند.

مدیرکل پایش، ممیزی و نظارت در خصوص وضعیت آماری پیام‌رسان‌ها گفت: با اتصال سروش پلاس به طرح اتصال متقابل، بیش از ۵۰ میلیون کاربر در دسترس مردم قرار می‌گیرند. به این مفهوم که هر کاربر با داشتن یک پیام‌رسان ایرانی، می‌تواند به جامعه گسترده‌ای از کاربران دسترسی پیدا کند.

به گفته وی، بیش از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار کاربر از امکان MXB استفاده می‌کنند که با ورود سروش پلاس، این تعداد به بیش از ۲.۵ میلیون نفر افزایش پیدا خواهد کرد.

مظفری در خصوص وضعیت فازهای آینده طرح اتصال متقابل پیام‌رسان‌ها، بیان کرد: در فاز دوم، امکان ایجاد کانال و گروه مشترک میان پیام‌رسان‌ها فراهم خواهد شد.

در همین راستا، سازمان فناوری اطلاعات ایران زیرساخت فنی ایجاد کانال مشترک را برای پیام‌رسان‌ها ایجاد کرده است و مشغول پیاده‌سازی آن هستند تا در زمان مناسب، مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

بر اساس این گزارش، اتصال متقابل پیام‌رسان‌های ایرانی یا طرحی که از آن با عنوان اینترکانکشن یاد می‌شود، اقدامی است که توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف وصل شدن پیام‌رسان‌های داخلی به یکدیگر راه‌اندازی شده است. استفاده از این امکان بسیار ساده است. تنها کافی است، کاربران به منوی تنظیمات پیام‌رسان مراجعه کنند. سپس از طریق حریم خصوصی و امنیت، گزینه اتصال به سایر پیام‌رسان‌ها را فعال کنند.

 

 

 

الحوثی: غافلگیری به خاطر مظلومان غزه در راه است

جنبش انصارالله یمن از غافلگیری بخاطر مردم غزه خبر داده و تاکید کرد سخنان افراد پست اهمیتی برای یمن ندارد.

 

محمدعلی الحوثی، عضو جنبش انصارالله یمن در صفحه رسمی خود در پلتفرم ایکس نوشت:  گزینه‌ها به خاطر مظلومان غزه در حال بررسی هستند و غافلگیری در راه است و نفس‌های ما طولانی است. ما به غر زدن کوتوله‌ها اهمیتی نمی‌دهیم.

از زمان آغاز جنگ علیه غزه و تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی به این منطقه، یمن بار‌ها به رژیم اسرائیل هشدار داده و خواستار توقف این جنگ شده، اما در نهایت در نوامبر۲۰۲۳ (آبان ۱۴۰۲) و پس از ادامه این درگیری‌ها در غزه، حملات علیه کشتی‌های مرتبط با این رژیم را در دریای سرخ آغاز کرده است.

ارتش یمن طی ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه، چند کشتی رژیم صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است.

 

 

 

 

۱۰۰ میلیون دلار دارو امسال به دیگر کشورهای دنیا صادر شد

حیدر محمدی بابیان اینکه به لحاظ تولید دارو‌های مورد نیاز پیشرفت‌های خوبی در کشور شده است، گفت: امسال ۱۰۰ میلیون دلار دارو به دیگر کشور‌های دنیا صادرات داشتیم.

 

سید حیدر محمدی رییس سازمان غذا و دارو کشور در مراسم راه اندازی خط تولید دارو‌های ضد سرطان در شهر سمنان ضمن بیان اینکه به لحاظ تولید دارو پیشرفت‌های خوبی در کشور حاصل شده است، ابراز داشت: با دست‌یابی به تکنولوژی‌های دانش بنیان امروز بخشی از دارو‌های سرطانی را نه تنها تولید بلکه به سایر کشور‌ها نیز صادر می‌کنیم.

وی ضمن بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۱۰۰ میلیون دلار دارو از ایران به دیگر کشور‌های دنیا صادر شده است، افزود: به یمن راه اندازی و افتتاح واحد‌های تولید دارو در کشور توانستیم علاوه بر صرفه‌جویی ارزی شاهد ارزآوری در این زمینه نیز باشیم.

 

 

 

رایزنی‌ها در قطر برای صادرات محصولات دفاعی ایران

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح از هشتمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های دفاع دریایی دیمدکس (Dimdex) دوحه بازدید کرد.

رایزنی‌ها در قطر برای صادرات محصولات دفاعی جمهوری اسلامی ایران

به گزارشخبرگزاری صداوسیما، امیر سرتیپ آشتیانی با حضور در نمایشگاه توانمندی های دفاع دریایی دیمدکس (Dimdex) دوحه هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارائه دستاوردهای دفاعی کشورهای مختلف دانست که می تواند زمینه برای صادرات محصولات دفاعی آنان فراهم شود.

به گفته وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران نیز در پاسخ به دعوت همتای قطری محصولات دفاعی ساخت خود را مثل رادار برد بلند ، سامانه‌های پیش رانش ، انواع بیسیم‌های دریایی و سیستم‌های سونار و ارتباطات زیر سطحی، انواع سامانه‌های پدافند هوایی، دریایی کروز و انواع توپ‌های دریایی، سلاح و تجهیزات انفرادی در این نمایشگاه به معرض دید گذاشت تا همزمان با نمایش اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی زمینه برای صادرات این دست محصولات فراهم شود.

 

 

تشکیل بیش از ۸ هزار مرکز نیکوکاری با رویکرد مردمی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام (ره) گفت: بیش از ۶ میلیون نفر خیر و نیکوکار در ۸ هزار مرکز نیکوکاری شبکه‌ی گسترده‌ی ارزشمندی را برای ترویج فرهنگ خیر و احسان توسط کمیته امداد شکل داده اند.

حبیب اله آسوده،معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام (ره) درگفتگو با برنامه سلام خبرنگار شبکه خبر درباره رویکردهای کمیته امداد در برنامه هفتم توضیحاتی داد.

امروز سالروز تاسیس کمیته‌ی امداد امام خمینی (ره) از اولین نهاد‌هایی است که در سال ۵۷ در نخستین ماه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و اولین روز‌های بعد از پیروزی انقلاب با نظر حضرت امام (ره) شکل گرفت. به همین مناسبت در تقویم رسمی کشور هم به عنوان روز احسان و نیکوکاری نامگذاری شده است.

 

 

 

یحیی گل محمدی گزینه باشگاه اماراتی شد

یحیی گل‌ محمدی سرمربی سابق پرسپولیس مورد توجه باشگاه اماراتی قرار گرفت و وی را به عنوان یکی از گزینه‌های خود معرفی کرد.

                              یحیی گل محمدی گزینه باشگاه اماراتی شد                      یحیی گل‌محمدی سرمربی سابق پرسپولیس یکی از گزینه‌های باشگاه اتحاد کلبا برای جانشینی فرهاد مجیدی در این باشگاه است.

فرهاد مجیدی سرمربی سابق استقلال که با این تیم یک قهرمانی دلچسب و بدون شکست در لیگ برتر به دست آورده بود، هفته گذشته از هدایت تیم اتحاد کلبا برکنار شد.

مجیدی موفقیت در استقلال را نتوانست در کلبا تکرار کند و تیمش پس از شکست‌های پیاپی در منطقه سقوط قرار دارد و مدیران کلبا تصمیم گرفتند مجیدی را برکنار کنند.

حالا از امارات خبر می‌رسد که یحیی گل محمدی سرمربی سابق پرسپولیس که با این تیم عملکردی درخشان داشته، یکی از گزینه‌های مدیران اتحاد کلبا برای جانشینی فرهاد مجیدی است.

 

 

 

 

قیمت طلا و سکه غیرقابل پیش‌بینی شد!

بازار طلا و سکه در ایران غیرقابل پیش‌بینی شد، این نکته‌ای است که محمد کشتی‌آرای، فعال صنفی و نائب رییس اسبق اتحادیه اعلام می‌کند.

                              قیمت طلا و سکه غیرقابل پیش‌بینی شد!                      به گزارش تابناک، بازار سکه، درست به فاصله یک روز از برگزاری حراج ربع سکه توسط بانک مرکزی با رشد قابل ملاحظه‌ی قیمت‌ها روبرو شد. قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با افزایش هشتصد هزار تومانی از ۳۵ میلیون تومان عبور کرد تا سد مقاومتی این کالای سرمایه‌گذاری شکسته شود.

هر قطعه نیم سکه به نرخ ۱۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و هر قطعه ربع سکه به قیمت ۱۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. ربع سکه در قیاس با دیروز افزایشی هفتصد هزار تومانی را تجربه کرد.

روز گذشته در حراج بانک مرکزی هر قطعه ربع سکه به نرخی در حدود یازده میلیون و ۵۵۰ هزار تومان فروش رفته است. اما دلیل افزایش نرخ‌ها چیست؟

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*