گفته می شود

گفته می شود سرویس امنیتی اوکراین ادعایی درباره نقش افسران ایرانی در جنگ اوکراین مطرح و ادعا کرده که افسران ایرانی در حال آموزش نظامیان روس جهت نحوه به کارگیری پهپادهای ایرانی در فرودگاه نظامی شعیرات در حومه شهر حمص سوریه هستند. این ادعاها در حالی مطرح شده که اگر این ادعا صحت نیز داشت، ایران می‌توانست این آموزش را در تهران یا مسکو انجام دهد که سطح حفاظت به مراتب بالاتری از سوریه داشت.

 

 

گفته می شود با چراغ سبز قانون گذار مبنی بر اجازه واردات خودرو به کشور، حالا در لیست خودرو‌های انتخابی برای جانبازان، محصولات لوکس آلمانی و ژاپنی هم دیده می‌شود، این در شرایطی است که چندین ماه از ابلاغ قانون واردات خودرو‌های کارکرده از سوی مجلس به دولت می‌گذرد و همچنان خبری از تعیین تکلیف این قانون توسط دولت نیست.

 

 

گفته می شود امیرآبادی، نمایندۀ مجلس درباره لیست حقوق نمایندگان مجلس که پس از هک سرورهای مجلس لیستی از آن منتشر شد و مجلس اعلام کرد مخدوش است، گفته «من نمایندۀ مجلس نهم را سراغ دارم که شب‌ها در اسنپ کار می‌کند»

 

 

 

گفته می شود دیوید تیلور ملی‌پوش کشتی آزاد آمریکا و حریف جهانی حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم با انتشار فیلم پیروزی خود در فینال المپیک ۲۰۲۰ توکیو جنگ روانی را علیه یزدانی آغاز کرد. تیلور چندی پیش نیز با انتشار فیلم آخرین دیدار خود با یزدانی برای کاپیتان ایران رجزخوانی کرد. او با انتشار این فیلم‌ها در پیچ شخصی خود عملا به دنبال یک جنگ روانی برای تضعیف روحیه شیرشاه است تا بتواند پرافتخارترین کشتی گیر ایرانی را در پاریس زمین‌گیر کند.

 

 

گفته می شود هادی چوپان، احمد ایراندوست، شاهین صمدپور، صادق بوقی، محسن افشانی اکبرعبدی، امیر علی اکبری، فاطمه گودرزی، دنیا جهانبخت، معین فرجی، خواهران منصوریان، بهرنگ علوی، مرتضی پورعلی گنجی، محسن ابراهیم زاده، هادی ساعی، کنعانی زادگان، حمید لولایی، منوچهر هادی، الهام حمیدی، نیلوفر بهبودی، یوسف تیموری، حسن ریوندی، رضا شفیعی جم، سیدجوادهاشمی، نیوشا ضیغمی، علیرضا بیرانوند، محمد معماریان، مائده علیزاده، آرش رضاوند و متین ستوده شماری از مهم‌ترین چهره‌هایی هستند که به تبلیغ شرکت پانزی کوروش کمپانی پرداختند؛ تبلیغاتی که هنوز مشخص نیست با تبادل چه میزان پول انجام شده است. کوروش کمپانی به محض متواری شدن گردانندگانش، ویدیوهای این اشخاص را پاک کرد.

 

 

گفته می شود مصطفی میرسلیم نماینده مجلس و از عناصر نزدیک به صنعت خودرو، درخواست کرد تا قیمت بنزین غیرسهمیه‌ای، به قیمت واردات افزایش یابد و بدین ترتیب مدیریت مصرف شود! این در حالی است که روش درست برای مدیریت مصرف، تولید خودروهای داخلی است که میزان مصرف‌شان به اندازه خودروهای روز دنیا پایین باشد و راننده خودرو چاره‌ای به جز خرید بنزین بیشتر برای خودروهای پرمصرف تولید داخل ندارد و رویکرد صرفه جویی در مصرف بنزین فاقد منطق است. بنزین فوب خلیج فارس ۵۵ سنت است که معادل ۳۰ هزار تومان می‌شود و در واقع هر لیتر بنزین بیش از ۶۰ لیتر باید، ۳۰ هزار تومان محاسبه شود!

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*