گفته می شود

گفته می شود جمهوری آذربایجان این هفته شاهد انتخابات ریاست جمهوری است؛ در غیاب رقبای جدی، الهام علی اف رئیس جمهوری فعلی و  تنها کاندیدای قدرتمند، پیروز قطعی است. خبرگزاری فرانسه نوشته در انتخابات ریاست جمهوری آینده جمهوری آذربایجان انتظار می رود الهام علی اف پیروز شود اما مخالفان آن را “ساختگی” می دانند.

 

 

گفته می شود یک رسانه عراقی مدعی شد که بانک مرکزی عراق به دلیل تحریم‌های بین‌المللی علیه بانک ملی ایران، مجوز فعالیت این بانک در عراق را ابطال کرده است.

 

 

 

گفته می شود دونالد ترامپ در مصاحبه‌ با شبکه امریکایی فاکس نیوز گفته “اسرائیل به طراحی حمله به قاسم سلیمانی کمک کرد – بی‌بی (نتانیاهو) بخش بزرگی از این عملیات بود – اما دو روز پیش (از حمله) به من گفتند ما نمی‌توانیم آن را انجام بدهیم.  پس ما… خودمان این کار را انجام دادیم”.

 

 

 

 

 

گفته می شود منابع رسانه‌ای عبری از فشارهای دولت آمریکا بر رژیم صهیونیستی با هدف برقراری آتش‌بس بلندمدت در نوار غزه پرده برداشتند.

 شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی گزارش داد که دولت «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را تحت فشار قرار داده تا او را وادار به موافقت با آتش‌بس بشردوستانه در نوار محاصره شده غزه کند.

طبق این گزارش، آتش‌بس مد نظر دولت آمریکا یک آتش‌بس بلند مدت است و کمتر از چهار ماه نخواهد بود.

 

 

 

گفته می شود دادگاه پاکستان عمران خان و همسرش را به دلیل عدم رعایت عده شرعی در ازدواج شان به ۷ سال زندان و جریمه مالی محکوم کرده و ازدواج آنها را نیز باطل کرده است.

 

 

گفته می شود  در پی‌ گسترش تنش‌ها در دریای سرخ، یک‌ دالان اقتصادی جدیدی میان هند، عربستان سعودی و اروپا ایجاد شده است تا از این طریق، مسیر حمل و نقل امن به اسرائیل رقم بخورد.

 

 

 

گفته می شود با طرح امکان حمله نظامی آمریکا به خاورمیانه و هدف قرار گرفتن بزرگترین تصفیه‌خانه روسیه توسط اوکراین، بهای جهانی نفت افزایش یافت.

 

 

 

 

گفته می شود سخنگوی صنعت برق با تشریح علت افزایش هزینه در قبوض برق، گفته مشترکانی که مصرف برق آن‌ها بیش از الگوست با کاهش یارانه برق مواجه شده‌اند، همچنین باید توجه داشت که تعرفه برق در تابستان با زمستان تفاوت دارد و اگر مشترکی در فصل غیرگرم، مصارفی مشابه تابستان داشته باشد، به دلیل تغییر الگو باید هزینه بیشتری را پرداخت کند.

 

 

 

 

گفته می شود عضو شورای عالی سیاسی یمن در سخنانی تاکید کرد که صنعا به صورت مستقیم با آمریکایی‌ها گفت‌وگو نخواهد کرد.

 

 

گفته می شود وزیر بهداشت گفته کاشت ناخن و مژه برای پزشکان، پرستاران و تمامی پرسنل بیمارستانی ممنوع است.

 

 

گفته می شود یکی از مراجعه کنندگانی که برای خرید اوراق ۳۰ درصدی به شعبه یکی از بانک‌های دولتی مراجعه کرده است، گفته متصدی بانک اجازه گشایش حساب را نمی‌دهد و دلیل آن را عدم ارایه مستندات حقوقی (فیش حقوقی) عنوان می‌کند.

 

 

گفته می شود مشاهدات میدانی از کف بازار آزاد ارز تهران نشان می‌دهد، هم اکنون نرخ دلار به ۵۵ هزار تومان رسیده است که نسبت به روز‌های قبل، کاهش معنادار چند هزار تومانی دارد.

 

 

گفته می شود فرمانده سابق سازمان تروریستی سنتکام موفقیت رژیم صهیونیستی در تحقق اهدافش در غزه تا به این لحظه را بسیار محدود توصیف کرد.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*