گفته می شود

گفته می شود در حالی‌که گفته می‌شود، حدود ۵۰۰ تن با هزینه فدراسیون، وزارت ورزش یا وزارت فرهنگ‌وارشاد اسلامی برای تشویق تیم ملی به دوحه اعزام شده اند، یکی از همین تماشاگران و هواداران سازمان یافته در جریان بازی با امارات، بر خلاف قوانین مسابقات، وارد زمین شد و به بهانه نشان دادن تعصب خود به پرچم ایران، صحنه های زشتی خلق کرد. تیم ملی با شکست امارات، در حالی با صدر‌نشینی به مرحله حذفی صعود کرد که در جریان برگزاری آن دیدار یکی از به اصطلاح هواداران تیم ملی که لباس یکدست با گروه اعزامی به تن داشت، وارد زمین شده و باعث گشت تا دقایقی این مسابقه متوقف شود. به خاطر رفتار این هوادار، فدراسیون فوتبال کشورمان ۳۰۰۰ دلار توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا جریمه شد اما نکته قابل توجه اینکه به تازگی کنفدراسیون آسیا به فدراسیون فوتبال ایران تذکر داده، در صورتی که این رفتار از سوی تماشاگران ایرانی‌ در بازی‌های مراحل بعدی تکرار شود فدراسیون ایران این بار پنج برابر یعنی ۱۵ هزار دلار جریمه نقدی خواهد شد!

گفته می شود در حالی که فدراسیون فوتبال ایران با ارسال درخواست کتبی، خواهان بخشش محرومیت مهدی طارمی مقابل ژاپن و حذف کارت زرد نخست او در بازی با سوریه شده بود، کنفدراسیون فوتبال آسیا جریمه نقدی برای این بازیکن اعلام کرد تا آب پاکی روی دست تاج و قلعه‌نویی ریخته شود.
گفته می شود وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد که بیش از ۵۰۰ هزار بشکه نفت ایران را ضبط کرده است.
گفته می شود کمیته مالی پارلمان عراق، با هدف مقابله با تحریم‌های آمریکا علیه سیستم بانکی این کشور، چهارشنبه گذشته خواستار فروش نفت به ارزهای دیگری بجز دلار آمریکا شد.
گفته می شود در شرایطی که کمتر از دو ماه تا پایان سال مانده و قیمت‌ها در بازار خودرو در مسیر صعودی هستند، وزیر صمت در نامه‌ای به رئیس کل بانک مرکزی اشاره داشته که برای دو خودروساز بزرگ کشور، خواستار تخصیص اعتبار ۱۵ هزار میلیارد تومانی است.
گفته می شود رئیس کل سازمان امور مالیاتی از بخشش ۱۰۰ درصدی جرائم مودیانی که تا پایان بهمن بدهی‌شان را بپردازند، خبر داد.
گفته می شود سرانجام بعد از چند روز زمینه سازی برای انتقام حمله مرگبار به پایگاه نیروهای آمریکا در اردن، منابع خبری از آغاز عملیات نظامی تجاوزکارانه آمریکا در خاورمیانه علیه نیروهای مقاومت خبر داده اند. در همین راستا، منابع خبری از تجاوز جنگنده‌های آمریکایی به شرق سوریه خبر دادند که چندین شهید به جا گذاشته است
گفته می شود عراق در حالی که یکی از بازار‌های مهم و اثرگذار در صادرات ایران محسوب می‌شود، واردات شیرین و شکلات از ایران را ممنوع کرد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*