گفته می شود

گفته می شود نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اولویت دار شدن لایحه اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری که مربوط به کاهش ساعات کاری ادارات به ۴۰ ساعت و ۲ روز تعطیلی در هر هفته است، موافقت کردند.

 

 

گفته می شود علی جنتی، عضو کابینه دولت یازدهم درباره ردصلاحیت حسن روحانی گفته دلیل ردصلاحیت روحانی این است که اعضای شورای نگهبان عموماً دیدگاه‌های سیاسی خاصی دارند که مغایر نظرات دکتر روحانی است از جمله در مورد برجام و FATF که آن را به عنوان دیدگاه‌های نظام مطرح می‌کنند و هرکس را که نظری مغایر داشته باشد با اهرم نظارت بر انتخابات رد صلاحیت می‌کنند.

 

 

 

 

 

 

 

گفته می شود حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور سابق نیز که صلاحیت وی برای حضور در انتخابات مجلس خبرگان احراز نشده بود، تا پایان مهلت قانونی، اعتراض خود را به شورای نگهبان اعلام نکرد. روز گذشته زمان قانونی اعتراض داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری به پایان رسید و بیش از ۱۲۰ نفر از داوطلبانی که صلاحیت آن‌ها احراز نشده بود، اعتراض خود را برای بررسی مجدد ثبت کردند و بررسی این اعتراض‌ها نیز از روز گذشته در شورای نگهبان آغاز شده است. به گفته یک منبع آگاه، در جلسات روز گذشته، برخی از داوطلبانی که صلاحیت آن‌ها برای انتخابات خبرگان احراز نشده بود، تائید صلاحیت شدند و قرار است تا چند روز دیگر، شورای نگهبان اسامی داوطلبانی که جدید احراز صلاحیت شده را اعلام کند.

گفته می شود اظهارات بی‌سابقه کیومرث اشتریان درباره انتخابات در صداوسیما مورد توجه قرار گرفته است. وی گفته است حتی در بین روحانیون هم نتواستید چند نفر جذب کنید تا انتخابات خبرگان آبرومندانه برگزار شود! ما در جزئی‌ترین امور به اسم قانون دخالت کردیم.

 

 

با مطرح شدن مساله تخلفات وسیع چای دبش در دستگاه قضا، از جمله موضوعاتی که مطرح شد و توجه بسیاری ار به خود جلب کرد، تاییده صادر شده برای چای‌های وارداتی توسط سازمان غذا و دارو بود. موضوعی ابهام برانگیز که حیدر محمدی، معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو گفته تا زمانی که نتیجه آزمایش‌ها نیاید و تایید نشوند، اجازه ترخیص و توزیع اقلام داده نخواهد شد. این روند کار است و در خصوص برند مورد اشاره هم همین روند طی شده است و در نتیجه تنها بخشی از این محصول که آزمایش شده و تاییده دریافت کرده، در کشور توزیع شده و بخش دیگر که تایید نشده، ترخیض و توزیع نشده و احتمالا یا برگشت خواهد خورد و یا به احتمال زیاد امحا می‌شود.

 

 

گفته می شود سنتکام (فرماندهی مرکزی آمریکا) یکشنبه شب در بیانیه‌ای تایید کرد که در حمله یک فروند پهپاد به پایگاهی در شمال شرقی اردن، سه نظامی کشته و ۲۵ پرسنل این کشور زخمی شدند.

 

 

 

گفته می شود تازه‌ترین آمار گمرک نشان می‌دهد، از آغاز امسال تا پیش از شروع زمستان، کمتر از ۱۴ میلیارد دلار به نرخ ترجیحی برای واردات کالا‌های اساسی، از کشور خارج و در مقابل ۲۱ میلیون تن کالای اساسی وارد کشور شده است.

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*