پیامک

با سلام.از مسئول محترم …..تقاضا دارم علت سرویس ندادن به بعضی  مشتریان را توضیح دهند.چون شما درقبال مشتریهایتان مسئول هستید وباید پاسخگو باشید. بلایی که سه روز پشت سر هم برای من وخانواده من درآوردید و بدون اینکه اطلاع دهید سرویس قبول کردید ولی نفرستید وباعث جاماندن دخترم از امتحان مدرسه گردید را توضیح دهید،اگر شهر بدون قانون نیست لطفا به هراداره یا ارگانی که مربوط میشود بررسی بفرمایند چرا این مشکل را برای خانواده من ایجاد کردند؟؟درصورت توضیح ندادن به مقامات قضایی شکایت خواهم کرد.
۱۴۰۲/۱۱/۰۶ ۲۱:۲۵:۱۸ خوانده نشده خیر
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام و خسته نباشید ، بیماران خاص در مرکز استان برای خرید لوازم پزشکی ( کیسه یورستومی و ،،،) دچار مشکلند و باید هرچند وقت از مشهد که داروخانه و کالاهای پزشکی اون رابفروش میرسانند تهیه نمایند، خواهشابجای شعار یکم بفکر مردم و این قشر هم باشیدو مشکل رو به دوش بیمار نیندازید که خودت پیدا کن فاکتور کن بیا ببر بیمه شاید صدقه سری هم کمک کنیم !!!
خوانده شده خیر
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باسلام  وقتی از سفر به شهرهای مختلف بر میگردیم متوجه میشیم‌که چقدر نمایندگان و مسئولین شهر ما زحمت میکشند !!!  خدایا به  عظمتت یه معجزه ای در حق مردم مظلوم این منطقه بکن و مدیرانی لایق و مطالبه گر رو نازل بفرما
خوانده شده خیر
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
با عرض سلام از پل در دست ساخت مسیر شهرک چهکند به بیرجند چه خبر؟؟؟
خوانده شده خیر
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام چرا شهرداری نسبت به بازگشایی ابتدای خیابان سپیده اقدامی نمیکند  لطفا  فکری بکنید پر تردد و خطر ساز
خوانده شده خیر
۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام ای کاش میدان اول خیابان ولی عصر مهر شهر کارشناسی شده بود. آخه میدان به اون بزرگی میخاد چکار.. 
خوانده شده خیر
۷ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*