پیامک

سلام سه سال منتظر بودیم که فاضلاب محله دکتر گنجی مهر شهر اجرا بشه که دوماه پیش انجام شده تا کی باید منتظر باشیم که خانه هایمان به شبکه وصل بشه. لطفا اداره آب و فاضلاب بیرجند به فکر مردم باشید.
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام. تشکر از شهرداری بیرجند که بالاخره خیابان منتهی به پمپ بنزین مهر شهر داره آسفالت میشه بعد از ۱۲ سال که خاکیه هر چه زودتر انجام بشه و میدان که احداث شده درست بشه و از اون وضع در بیاد و فکری هم برای ورودیهای دیگه مهر شهر بشه. و خیابان عمار هم آسفالت بشه.
خوانده نشده خیر
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
شهردار محترم بیرجند لطفا یک بازدید از خیابان پشت مخابرات رجایی بفرمایید چون شهرداری که خودش باید جلوی تخلیه نخاله ساختمانی در حومه شهر توسط مردم را بگیرد و حتی جریمه کند الان محل نزدیک به سکونت مردم را تبدیل به مکان دپوی نخاله ساختمانی و اسفالت کهنه کرده که با این کار شهرداری مردم هم بعد از این نسبت به تخلیه نخاله و آشغال اقدام خواهند کرد.شهرداری به جای زیباسازی محدوده را زشت کرده که لازم است در اسرع وقت نسبت به جمع اوری و پاکسازی محدوده اقدام کند.
خوانده شده خیر
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
گویا هیچ گونه نظارتی بر پروژه آسفالت معابر شهر بیرجند وجود ندارد موضوعات فنی و کیفی به کنار، کوچکترین دقت و  سلیقه ای در ظرافت و تمیزی کار  انجام نمی دهند جدیدا خیابان محلاتی حد فاصل پاسداران و معلم رو آسفالت کردند، نحوه ریختن آسفالت کنار آیلند وسط خیابان رو نگاه کنید و قضاوت کنید…
خوانده شده خیر
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام شهدای گرانقدر این کشور در هشت سال جنگ تحمیلی آنقدر بین مردم مورد احترام هستند که کسی نمی تواند کلمه ای جز فداکاری این عزیزان بگوید و همین مردم به دلیل همین قدرشناسی شان توقع دارند همه آنها که شهید شده اند و الان پس از تفحص و جستجو مقداری از استخوانهایشان پیدا می شود و به عنوان شهید گمنام در شهرهای مختلف تشییع و در مکانهای عمومی دفن می شوند همانگونه که وقتی چندین نفر در اتوبوس یا هواپیما به شدت می سوزند و قابل تشخیص نیستند دی ان ای آنها و بستگانشان گرفته می شود تا تحویل خانواده خودشان شود برای شهدا هم هر چقدر هزینه داشته باشد با گرفتن دی ان ای والدین و بستگان درجه یک بقایای شهدامشخص می شود هر شهید متعلق به چه خانواده ای است چرا که  وقتی مشخصاتی وجود ندارد چه اطمینانی هست که اجزای بدن یک شهید چند بار تشییع نشود و دیگر اینکه از کجا معلوم این اجزا متعلق به شهید ایرانی باشد چون اکثر عملیاتها در مرز انجام می شود.
خوانده شده خیر
۶ جوابیه خوانده شده خیر
۷ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*