گفته می شود

گفته می شود شرایط پیچیده و هفت‌خوان بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات برکسی پوشیده نیست، اما یکی از بهانه‌های جدید بانک‌ها برای وام ندادن عجیب‌تر از موارد قبلی است، در تازه‌ترین مورد یکی از بانک‌ها غیبت فرد متقاضی در محل کار را بهانه وام ندادن کرده است! مسئول اعتبارات شعبه به متقاضی وام گفته، ماه قبل یک روز غیبت داشتید و بیمه برای شما لحاظ نشده و به همین دلیل نمی توانیم، وام را پرداخت کنیم.
گفته می شود رئیس مجلس شورای اسلامی گفته ۲ ماه به وزارت بهداشت مهلت می‌دهیم تا مشکل دارو و درمان مردم را حل کند.
گفته می شود علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت اعلام کرده با همکاری‌های اجزای مختلف دولت، آیین‌نامه واردات خودرو‌های نو، اصلاح و ظرف روز‌های آتی ابلاغ خواهد شد؛ بنابراین، واردات و ترخیص خودرو‌های نوی حمل و نقل عمومی و خودرو‌های برقی و هیبریدی نیز با تسهیل بیشتری انجام خواهد گرفت.
گفته می شود در میان خبرهای ورود برندهای مختلف چینی و تعداد کمی خودروساز کره‌ای و ژاپنی، ورود فولکس واگن، بزرگترین خودروساز جهان به ایران می‌تواند بسیار جذاب و جالب باشد. طبق شنیده‌ها و اخبار منتشر شده، فولکس واگن قرار است با یک محصول برقی به نام ID.۴ به بازار ایران برگردد.
گفته می شود مولاوردی نوشته در یکی از استان‌ها، از جمله دلایل و مدارک عدم تایید صلاحیت یک خانم چادری که فرزند شهید هم هست، «داشتن عکس با مولاوردی» ذکر می‌شود!
گفته می شود نماینده مردم اصفهان در مجلس گفته وزارت اقتصاد عملا به دنبال ایجاد ناصرخسرو آنلاین است، اولاً از وزارت اقتصاد می‌خواهم به جای پا گذاشتن در سفره سلامت به سفره مردم رسیدگی کند و وضعیت معیشتی را اصلاح کند. با این قیمت‌های نابسامانی که در بازار مشاهده می‌کنیم، مردم بسیار نگران هستند.
گفته می شود منابع آگاه گزارش دادند که دو کشتی متعلق به رژیم صهیونیستی حامل مقادیر زیادی نفت چهارم ژانویه در اقیانوس هند هدف قرار گرفتند.
گفته می شود سخنگوی سازمان غذا و دارو از راه‌اندازی سیستم پیامکی شیرخشک جهت جلوگیری از سوء استفاده احتمالی از کد ملی نوزاد و یا دریافت هزینه بیشتر، خبر داد و گفت: پیامک‌های شیرخشک به منظور اطلاع رسانی از میزان سهمیه باقیمانده، برای سرپرست نوزاد ارسال می‌شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*