گفته می شود

گفته می شود رییس اتاق بازرگانی ایران و عراق، گفته طی یک‌سال گذشته ثبات نسبی بر بازار ارز حاکم بوده؛ بنابراین افزایش نرخ ارز در شرایط فعلی از نظر اقتصادی منطقی ندارد؛ چون دسترسی به منابع ارزی نسبت به گذشته بهتر شده و نوسانات ارزی در دامنه محدود کنترل شده است.

 

 

گفته می شود متاسفانه قانون مالیات بر ارزش افزوده در کشور ما به درستی اجرا نمی‌شود. در برخی موارد به اخذ این نوع مالیات پلکانی اقدام می‌کنیم که درست نیست. با این نوع عملکرد، به صورت آبشاری افزایش قیمت داریم. در نتیجه مصرف کننده نهایی کالا را گران می‌خرد.

 

 

 

گفته می شود فارن پالیسی در مطلبی با بیان اینکه انهدام تونل‌های پیچیده حماس توسط رژیم صهیونیستی کند و سخت پیش می‌رود، آن را بزرگترین آسیب‌پذیری اسرائیل در جنگ با حماس توصیف کرد.

 

 

 

گفته می شود رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفته بر اساس گزارش‌های هواشناسی، کشاورزان دیم‌کار اقدام به کشت و دامداران اقدام به سرمایه گذاری کرده‌اند اما متاسفانه این بارندگی‌ها محقق نشد. رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد:پیش بینی سازمان هواشناسی از میزان بارندگی‌ها طی ماه‌های باقی مانده از سال آبی جاری امیدوار کننده نبود و لازم است تا منابع آبی خصوصا آب شرب و آب کشاورزی را مدیریت کنیم.

 

 

 

گفته می شود پزشکیان گفته اگر دخالت رهبری نبود امکان ردصلاحیت من وجود داشت. پزشکیان گفته مقام معظم رهبری به برادر‌ها توصیه می‌کند کاری کنید مردم به پای صندوق‌های رای بیایند و این افراد دقیقا برخلاف سیاست‌ها رفتار می‌کنند تا مردم به پای صندوق‌ها نیایند. مسعود پزشکیان، نماینده تبریز در مجلس، در خصوص تائید صلاحیت خود و عملکرد شورای نگهبان گفت: من حتی نمی‌خواستم اعتراض کنم ما که به دنبال این کار‌ها نبودیم، نیستیم و نخواهیم بود. از زمانی خودمان را شناختیم سعی کردیم برای انقلاب، نظام و جریانات مختلف کار کنیم و صادقانه رفتار کردیم. وقتی می‌نویسند که تو التزام عملی نداری برای من غیر قابل هضم بود و حضور من برای این است که عده‌ای را پای صندوق‌های رای بکشانم و از طرفی سخنگوی مردمی باشیم که مشکل دارند، چون نماینده مردم هستیم. من اگر طبابت خود را پیش ببرم بیش از این پول در می‌آورم و راحت‌ترم و این افراد برای من پرونده‌سازی نمی‌کنند.

 

 

 

گفته می شود سازمان اطلاعات و امنیت کره جنوبی امروز دوشنبه استفاده حماس از سلاح ساخت کره شمالی در جنگ با اسرائیل را تایید کرد. این در حالی است که کره شمالی بارها فروش سلاح به حماس را تکذیب کرده است.

 

 

گفته می شود محمدرضا قرایی آشتیانی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، درباره اتهام‌زنی اخیر آمریکا درباره حمله پهپادی به یک کشتی که به نظر می‌رسد مربوط به اسرائیل است، گفته آمریکا به دنبال فرافکنی است و در پس بروز هر اتفاقی، به دنبال اتهام زنی‌های بی پایه به دیگر کشورها نظیر ایران است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*