گفته می شود

گفته می شود سخنگوی حزب اعتدال و توسعه گفته نه‌ تنها من، بسیاری از اعضای شورای مرکزی و دفتر سیاسی حزب هم متاسفانه رد شدند. در استان‌ها هم بسیاری از داوطلبانی که از طرف حزب نام‌نویسی کردند، ردصلاحیت شدند. تعداد افراد ردصلاحیت‌شده خیلی زیاد است. تعداد کسانی که تایید صلاحیت شدند از کسانی که ردصلاحیت شدند، بسیار کمتر است.

 

 

گفته می شود رضا درویش درباره آخرین شرایط نیمکت پرسپولیس پس از جدایی یحیی گل‌محمدی گفته خبر جدیدی در این خصوص نیست. تفاهم‌نامه جدایی گل‌محمدی در حال آماده شدن است.

 

 

 

گفته می شود رئیس پلیس راهور فراجا از افزایش مبلغ جرایم رانندگی به طور میانگین حدود ۳.۱ برابر خبر داد. سردار سید کمال هادیانفر، رئیس پلیس راهور فراجا جزئیاتی از پیشنهاد مطرح شده برای افزایش جرائم رانندگی را اعلام کرد.او با تاکید بر اینکه مبلغ جرائم ربطی به پلیس ندارد، گفت: برابر قوانین و مقررات هر سه سال باید چهار دستگاه شامل پلیس، وزارت دادگستری، وزارت کشور و وزارت راه در بحث جرائم تصمیم گیری کرده و در مبالغ آن بازنگری کنند. با این وجود پلیس راهور در سال‌های گذشته به دلیل وضعیت اقتصادی حاکم بر کشور و عواملی مانند شیوع کرونا و … پیشنهادی به دولت نداد.

 

 

 

گفته می شود صورتجلسه‌ کاهش قیمت خودرو و پرداخت مطالبات قطعه سازان، خروجی مهمی داشته که نتیجه اجرای آن با ابهام همراه است، چون قرار شده تا پایان سال هر خودروساز (ایران خودرو و سایپا) ۶۰ هزار دستگاه خودرو با قیمت ۵ درصد زیر حاشیه بازار به فروش برساند!

 

 

 

گفته می شود این شایعه‌ای است که هرچند تازه نیست، اما اخیرا دوباره داغ شده است. ماجرایی که این بار با انتشار فیلم‌هایی شروع شد که در آن چند کامیون به وسیله لودر‌ها بارگیری می‌شوند و اگر یک بار گذرتان به دریاچه ارومیه یا حتی دریاچه شور دیگری مانند حوض سلطان خورده باشد، می‌توانید حدس بزنید که مکان آن چنین محدوده‌هایی است؛ محدوده دریاچه‌های نمک. اتفاقا نکته جالب ماجرا اینجاست که با دیدن نمک و سایر مولفه‌های تصویر، حدس می‌زنند که آن فیلم مربوط به دریاچه ارومیه است، اما در ادامه به جای آنکه فرایند در حال وقوع یعنی برداشت نمک را روایت کنند، مدعی می‌شوند که پای فلزی کمیاب و گرانبها در میان است و ماشین آلات حاضر در تصویر و عوامل پشت پرده آن‌ها مشغول غارت دریاچه هستند!

 

 

گفته می شود دولت در لایحه بودجه ۱۴۰۳ رقم افزایش حقوق بازنشستگان خود را ۲۰ درصد تعیین کرده است. برخی فرهنگی با انتقاد از این رقم ناچیز می‌گوید: وقتی تورم اقلام اساسی زندگی مردم در عرض یکسال بیش از ۱۰۰ درصد است، چطور افزایش حقوق‌ها را ۲۰ درصد در نظر گرفته‌اند؟

 

 

گفته می شود هیأت عمومی دیوان عدالت اداری بخشی از نامه حکمت علی مظفری رئیس امور جبران خدمت سازمان اداری و استخدامی کشور درباره ترمیم حقوق بازنشستگان را باطل کرد.

 

 

 

گفته می شود فعال سیاسی و رسانه ای و داماد حسن روحانی به لیست ردصلاحیت شدگان انتخابات مجلس دوازدهم اضافه شد.

 

 

گفته می شود پس از پایان بررسی صلاحیت‌های داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی و ارسال نتایج آن به استانداری‌ها و داوطلبان، برخی از چهره‌های ثبت نام کننده در انتخابات مجلس، از تایید یا ردصلاحیت خود خبر داده اند. در همین راستا، حجت‌الاسلام سید محمود علوی، وزیر سابق اطلاعات نیز عدم احراز صلاحیت را دریافت کرده است.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*