گفته می شود

گفته می شود طی روز‌های اخیر شایعاتی درباره نصب دکل‌های دورکننده تگرگ‌زا در اطراف کوه سبلان منتشر شد و گفته شد که این دکل‌ها سبب پراکنده شدن ابر‌های بارش‌زا در منطقه می‌شود.

 

 

گفته می شود در کشف فساد، اعم از این که گزارشگر درخواست پاداش داده یا نداده باشد، نسبت به تعیین مبلغ پاداش تا ۲ درصد ارزش ریالی موضوع پرونده اقدام خواهد شد. سقف پاداش به شخص حقیقی و شخص حقوقی خصوصی به ترتیب یکصد میلیارد ریال و دویست میلیارد ریال است. در صورت تعدد گزارشگران در یک گزارش به تشخیص مقام قضایی رسیدگی‌کننده پاداش میان آن ها تقسیم می‌شود. این مصوبه دولت را موظف کرده است تا ردیف مستقلی به منظور اجرای این قانون ایجاد نماید.

 

 

 

گفته می شود انتشار یک استوری توسط شماره‌ای منتسب به بابک زنجانی با محوریت تبریک آغاز سال نوی میلادی، باعث شد تا نام او بار دیگر در فضای مجازی بچرخد

 

 

 

گفته می شود در پاییز ۱۴۰۲ سهم جمعیت بیکار فارغ التحصیل آموزش عالی از کل بیکاران ۴۲.۸درصد بوده است. این سهم در بین زنان نسبت به مردان و در نقاط شهری نسبت به نقاط روستایی بالاتر است.

 

 

 

گفته می شود رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی از رفع ابهامات و ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب در نشست این کمیسیون خبر داد.

 

 

 

گفته می شود مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفته با پیگیری‌های انجام شده، تخصیص آب سیستان از طرح انتقال آب دریای عمان افزایش و به حدود ۵۰ میلیون مترمکعب در سال رسید.

 

 

 

گفته می شود رئیس مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست گفته در تاثیر تغییر اقلیم در «کم بارشی» شکی نیست اما فناوری‌های نوظهور نقشی دارند یا نه، نمی‌دانیم و باید اولویت بندی می‌کردیم که کشاورزی برای ما اهمیت داشت یا خشک نشدن دریاچه.

 

 

 

گفته می شود مقام مسئول در وزارت صمت گفته به طور متوسط قیمت بازار خودرو‌های تولید داخل از ابتدای سال جاری، حدود ۲۶ درصد و قیمت خودرو‌های مونتاژی حدود ۴۳ درصد کاهش داشته است.

 

 

 

 

گفته می شود وزارت دفاع اوکراین اعلام کرد که قصد دارد در سال جدید میلادی نزدیک به یک میلیون پهپاد خریداری کند. راستم اومروف در گفت‌وگو با رسانه‌های داخلی این کشور گفت: برای اولین بار نیاز واقعی ارتش به هواپیماهای بدون سرنشین احساس شده است.

 

 

 

گفته می شود روسیه در پاسخ به حملات ارتش اوکراین به غیرنظامیان در شهر بلگورود، بزرگ ترین حمله پهپادی خود را علیه مواضع اوکراین در ساعات آغازین سال نوی میلادی انجام داد. نیروی هوایی ارتش اوکراین در کانال تلگرامی خود نوشت: روسیه شب اول سال ۲۰۲۴ یک حمله پهپادی وسیع به اوکراین کرد که پدافند هوایی ۸۷ تا ۹۰ فروند از این پهپاد‌ها را رهگیری کرده است.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*