گفته می شود

گفته می شود به تازگی فیلمی در هند اکران شده که درباره مهاجرت غیرقانونی گروهی از هندی‌ها به اروپاست. آنها در این مسیر از ایران عبور می‌کنند و آنچه از ایران به تصویر کشیده شده، مشتی وحشی متجاوز است. مشخص نیست این فیلم محصول نزدیکی هند به آمریکا و رویکرد ضدایرانی دولتی است یا فیلمساز

 

 

گفته می شود بالا بودن مصرف بنزین در خودروهایی که در کشور مورد استفاده قرار می دهیم، عامل مهمی در بروز ناترازی بنزین در کشور است. متاسفانه طبق آمار سازمان استاندارد کشور، اغلب خودروهای تولید داخل و مونتاژی در گرید جی، یعنی بدمصرف ترین قرار می گیرند و همین موضوع، موجب تشدید ناترازی بنزین و تحمیل بار مالی بزرگ بر بودجه کشور در جهت واردات بنزین در سال آتی است.

 

 

گفته می شود نشریه انگلیسی «تایمز» گزارش داد، ارتش انگلیس در حال تدارک یک طرح تحریک آمیز برای دست زدن به موجی از حملات هوایی علیه مواضع نیروهای یمنی در دریای سرخ بوده که چشم‌انداز تشدید چشمگیر تنش‌ها در منطقه را مطرح می‌کند. به نوشته تایمز، بر مبنای این برنامه، نیروهای بریتانیا به نیروهای آمریکایی و احتمالا نیروهای یک کشور اروپایی دیگر ملحق شده تا حملات موشکی علیه اهداف از پیش برنامه‌ریزی شده متعلق به نیروهای مسلح یمن در دریا یا در داخل خود یمن را اجرا کنند.

 

 

 

گفته می شود بارش چهار متر برف در مرز ایران و ترکیه و البته در سمت ترکیه و خشکی زمین چند قدم این سوتر یعنی در سمت ایران، اسباب شگفتی شده است. سحر تاجبخش رئیس کل سازمان هواشناسی کشور در صداوسیما، علت این موضوع را به دلیل توپوگرافی ترکیه و میزان دریاچه‌ها و ارتفاع سطح این کشور خواند، صادق ضیائیان مدیر مرکز پیش بینی هواشناسی علت را کوه‌ها دانست و گفت، کوه‌ها خودشان را سمت ترکیه تخیله می‌کنند و چیزی برای ایران نمی‌ماند!

 

 

 

 

گفته می شود معاون روابط کار وزارت کار گفته مجموعاً‌نرخ تورم در دوسال گذشته حدود ۸۷ درصد بوده است و دستمزد کارگران در دوسال دولت سیزدهم حدود۸۴درصد افزایش یافته است. این رقم برای سال ۱۴۰۱، ۵۷ درصد و برای امسال ۲۷درصد بوده است.

 

 

گفته می شود مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی گفته بهره بردارانی که اقدام به کشاورزی قراردادی کنند ضمن بهره‌مندی از ۲۰ درصد تخفیف بیمه محصول، کمک هزینه حمل محصول به مراکز خرید را نیز دریافت می‌کنند.

 

 

گفته می شود وبگاه هیل در گزارشی به روابط میان ایالات متحده آمریکا و ترکیه اشاره کرد و نوشت که آنکارا گرچه متحد واشنگتن است اما قابل اعتماد نیست.

 

 

 

 

گفته می شود شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز (دوشنبه) بازار سهام، با ۷ هزار و ۷۷۵ واحد کاهش معادل ۳۶ صدم درصد به دو میلیون و ۱۶۸ هزار و ۳۲۷ واحد رسید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*