گفته می شود

گفته می شود یک نماینده گفته آمار دارم که ۱٠٠ خودرو به نام یک نفر است! عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نحوه تخصیص یارانه، گفته پرداخت یارانه انرژی به دلیل مدل توزیع، غلط و ناعادلانه بوده است. تخصیص یارانه در برق و گاز افزایش پلکانی در مجلس یازدهم دائمی شد.

گفته می شود معاون امور مجلس رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه دولت پیشنهادی برای تعطیلی شنبه‌ها نداشته است، گفته پیشنهاد دولت همان تعطیلی است که از قبل برای پنجشنبه و جمعه مطرح بوده است.
گفته می شود رئیس سازمان محیط زیست در واکنش به برخی گمانه‌زنی‌ها درباره محوشدن ابرهای بارانی در آستانه ورود به ایران گفته در کشورهای همسایه ما هم میانگین بارش نسبت به میانگین درازمدت کاهش پیدا کرده است و این‌گونه مسائل نیازمند کار علمی است.
گفته می شود خبرگزاری رویترز مدعی شد که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در گزارش جدید خود اعلام کرده، ایران تولید اورانیوم با خلوص ۶۰ درصد خود را افزایش داده است.
گفته می شود سازمان تروریستی «سنتکام» بامداد چهارشنبه مدعی شده که ۱۲ فروند پهپاد تهاجمی و ۳ موشک بالستیک ضدکشتی را در جنوب دریای سرخ رهگیری کرده است. سنتکام طی بیانیه‌ای ادعا کرد که ناوشکن «یو.اس.اس لابون» و جنگنده‌های «اف-۱۸» ارتش آمریکا، طی ده ساعت اخیر به ساقط کردن پهپادها و موشک‌های شلیک‌شده از یمن مشغول بودند. در این بیانیه آمده است که هیچ کشتی یا شناوری بر اثر این حملات در دریای سرخ یا تنگه باب‌المندب آسیب ندیده است.

 

 

 

گفته می شود با پایان پاییز، شمارش خودرو‌های وارداتی که بیش از ۳۰ هزار متقاضی در صف مانده دارد، از واردات قطعی ۴۳۸۶ دستگاه خودرو سواری از گمرکات کشور خبر می‌دهد؛ این خبر را گمرک اعلام کرده و گفته است: آمار واردات قطعی انواع خودروسواری در ۹ ماهه سال جاری ذیل ردیف تعرفه ۸۷۰۳ به تعداد ۴۳۸۶ دستگاه و به ارزش ۸۶ میلیون و ۴۷۸ هزار دلار بوده است. گمرک همچنین اشاره داشته که در ۹ ماهه سال گذشته، ۲۴۷ دستگاه خودرو سواری به ارزش ۷ میلیون و ۵۱۳ هزار دلار وارد کشور شده بود. این حجم اندک از خودرو‌های وارداتی در شرایطی است که مسئولان سابق وزارت صمت در دوران فاطمی امین وعده داده بودند از ابتدای زمستان سال قبل تا پیش از تابستان امسال، ۲۰۰ هزار خودروی خارجی صفرکیلومتر وارد کشور خواهد شد.

 

 

 

گفته می شود عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات گفته افزایش تعرفه در تمامی بخش‌ها مطرح است و صرفا مربوط به حوزه ارتباطات نیست. در ده سال گذشته تورم‌های سنگین داشتیم و طبیعی است که هزینه‌های اپراتورهای ارتباطی افزایش یافته است. با این حال درخواست افزایش ۱۰۰ درصدی تعرفه را به هیچ وجه نمی‌پذیریم.

 

 

 

گفته می شود رییس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به بروزرسانی پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان گفته ممکن است بر اساس آزمون وسع یارانه‌ بگیران افراد بین دهک‌های درآمدی جابجا شوند.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*