گفته می شود

گفته می شود مشاور وزیر آموزش و پرورش و دبیر ستاد همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش گفته استخدام اخیر ۳۰۰۰ طلبه زن و مرد به عنوان معلم، در شرایط برابر با سایر شرکت کنندگان در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش و بدون قائل شدن هیچگونه امتیاز خاص برای این طلاب انجام شده است و این در حالیست که طلبه‌هایی که در طرح «امین» با این وزارتخانه همکاری می‌کنند نیز کاملا «خودجوش» و «جهادی» و بدون دریافت هیچ کمک مالی از وزارت آموزش و پرورش در امور تربیتی مدارس فعالیت دارند.

 

 

گفته می شود در شرایط فعلی، تغییر معیار‌های خرید مسکن می‌تواند مسیر خانه‌دار شدن را تا یک‌سوم برای خانوار‌های طبقه متوسط کوتاه کند و شانس آن‌ها برای خرید خانه مطلوب در سال‌های آینده را به چند برابر افزایش دهد. اگر یک خانواده متوسط تهرانی بخواهد یک آپارتمان مطابق با الگوی مسکن (حدود ۷۵مترمربع) را از طریق پس‌انداز خریداری کند، به‌واسطه اینکه تورم بازار مسکن همواره بالاتر از تورم مصرف‌کننده بوده، تقریبا شانسی برای خانه‌دار شدن نخواهد داشت

 

 

 

گفته می شود شماره کارت بانکی یا حساب بانکی که به عنوان مقصد واریز تعیین می‌شود، در جایی همچون آرایشگاه‌های زنانه، به تعداد کارکنان آنجاست تا مبالغ واریزی صرفا به یک کارت بانکی نباشد؛ موضوعی مهم که نیاز است تا سازمان امور مالیاتی با آن برخورد کند.

 

 

گفته می شود وزیر امور خارجه دولت موقت طالبان گفته در مکاتب و دانشگاه‌ها و مراکز علمی، همه چیز مانند قبل جریان دارد و تدریس و صحبت به هردو زبان پشتو و فارسی انجام می‌شود. ما تلاش داریم هر دو زبان غنی‌تر و علمی تر شوند.

 

 

 

گفته می شود ۲ کارگرِ پیمانکاریِ پتروشیمیِ چوار ایلام، داخل کارخانه خود را به دار آویختند! مدتی است که نامِ چوارِ ایلام با خودکشیِ کارگرانش تیتر رسانه‌ها می‌شود.

 

 

 

گفته می شود دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی درخصوص استعفای رئیس سازمان سنجش گفته هر مدیر و مسئولی نظری داشته باشد و نظرش سریع به اجابت نرسید، نباید استعفا دهد.

 

 

 

گفته می شود با اعلام کمیته اخلاق حبیب‌الله ابوالحسن شیرازی و معراج شیرازی رییس و مدیر سابق هیات فوتبال تهران به دلیل نقض مقررات اخلاقی فوتبال، متخلف شناخته شده و هر کدام از نفرات به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی و ۲ سال محرومیت از هرگونه فعالیت فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محکوم شد.

 

 

گفته می شود شرکت‌های جهانی پست و تحویل کالا می‌گویند که هزینه‌ها سر به فلک کشیده و نرخ حمل‌ونقل دریایی برای یک کانتینر ۴۰ فوتی به طور مثال از شانگهای به بریتانیا طی یک هفته از ۲۴۰۰ دلار به ۱۰۰۰۰ دلار افزایش یافته است.

 

 

 

 

 

گفته می شود غربی‌ها درصدد بودند با محدود کردن میدان به غزه، مقاومت فلسطین را مغلوب نمایند اما بعد از دو ماه عملیات زمینی متوجه شده‌اند شکستی بزرگ‌تر از شکست در غزه در انتظار آنان است.

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*