گفته می شود

 

گفته می شود انجمن نظارت بر دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران اعلام کرده که صلاحیت سلاح ورزی برای انتخابات مجدد ریاست اتاق بازرگانی رد شد.
گفته می شود وزیر امنیت داخلی رژیم ‌صهیونیستی گفته که در ازای هر روز ماندن اسیران صهیونیست در نزد جنبش حماس، باید یکی از اسیران برجسته این جنبش اعدام شود.
گفته می شود آهنگ صادق بوقی همچنان در حال چرخیدن در فضای عمومی است و در تازه ترین رویداد، بازیکنان تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در تمرینات خود با سرمربی‌گری نیلوفر اردلان چالش صادق بوقی را اجرا کردند!
گفته می شود طبق گفته مسئولان ذخیره سهمیه بنزین همچنان برای کسانی که سقف آنها به ۵۴۰ لیتر نرسیده است محفوظ است اما بنزین ذخیره شده کسانی که ۹ ماه هیچ استفاده‌ای از ذخیره سوخت خود استفاده نکردند باطل می شود.
گفته می شود در یک گزارش مدعی شده است که پوتین ماهیانه توسط مزدوران واگنر از آفریقا طلا استخراج می‌کند تا جنگ فرسایشی خود در اوکراین را تامین مالی کند.
گفته می شود همزمان با بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس شورای اسلامی _که اکنون با رد کلیات آن به دولت برگشته است_ بحث افزایش حقوق کارکنان دولت بیشتر مورد توجه قرار گرفته است . همچنین در ماههای پایانی سال افزایش حقوق کارگران بحث روز محافل کارگری است.
گفته می شود «یو شیائویونگ» نماینده ویژه چین برای افغانستان در ادامه دیدارهایش در کابل با «محمد یعقوب مجاهد» وزیر دفاع حکومت طالبان دیدار کرد.

 

 

گفته می شود احسان خاندوزی، سخنگوی اقتصادی دولت، گفته که از اظهارات مرتضوی درباره افزایش حداقل دستمزد کارگران سوءبرداشت شده بود. همچنین دولت برنامه‌ای برای ادغام صندوق‌های بازنشستگی ندارد.

 

 

 

گفته می شود وام ودیعه مسکن برای تهرانی‌ها ۲۰۰ میلیون تومان شد و وام اجاره نشینی به روستایی‌ها هم رسید بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار سقف پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن توسط شبکه بانکی از ۴۰۰ هزار میلیارد ریال به ۸۰۰ هزار میلیارد ریال و سقف فردی تسهیلات بهسازی و نوسازی مسکن روستایی و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت به ۳ و نیم میلیارد ریال افزایش یافت.

گفته می شود وزیر امنیت داخلی کابینه رژیم صهیونیستی با گذشت بیش از دو ماه از آغاز حملات گسترده ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه و نبرد سنگین زمینی، به قدرت مقاومت فلسطین اعتراف کرد و گفته حماس هنوز شکست نخورده است.
گفته می شود دادگاه سوئد حکم حبس ابد حمید نوری را تائید کرد. حمید نوری، شهروند ایرانی است که با فریب به سوئد کشانده می شود و در بدو ورود به فرودگاه استهکلم در سال ۹۸ به طرز وحشیانه‌ای بازداشت می‌شود، او از همان روز تا کنون در سلول انفرادی به سر می‌برد. شاکیان پرونده حمید نوری از اعضای سابق و کنونی گروهک تروریستی منافقین هستند. به گفته کارشناسان حقوقی پرونده حمید نوری یک پرونده سیاسی است، نه یک پرونده حقوقی.
گفته می شود هواپیمای فضایی چندبار مصرف چین ۶ ابزار مرموز را در مدار زمین رها کرد به نظر می رسد برخی از این ابزارها سیگنال هایی می فرستند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*