گفته می شود

گفته می شود  معاون سازمان برنامه و بودجه گفته پرداخت یارانه نقدی، معیشتی و کالابرگ الکترونیک به گروه‌های مشمول و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی، پرداخت یارانه دارو، شیر خشک و ملزومات مصرفی پزشکی و پرداخت یارانه نان و خرید تضمینی گندم در سال ۱۴۰۳ ادامه دارد.

 

 

 

گفته می شود  فیروز کریمی را به جملات مضحک و خنده‌دارش می‌شناسند. واکنش های طنزگونه این مربی پرافتخار قدیمی جزو ویدئوهای پربازدید قرار گرفته است و باعث شده که او به شوهای تلویزیونی و نمایش خانگی وارد شود. فیروز کریمی بعداز بازی در مسابقاتی شبیه شبهای مافیا و شام ایرانی و غیره نشان داد که شم حضور مقابل دوربین را هم دارد و حالا همین زمینه ها باعث شده که آقافیروز به سمت کار و حرفه جدید کشیده شود. فیروز کریمی که در تیم شهربانی بازی کرده و در جوانی سرهنگ نیروی انتظامی بوده، هیچوقت روحیه طنازش را ترک نکرد و بدون اینکه بخندد ، اطرافیان را به خنده می انداخت.  حالا او در هفتمین دهه از زندگی‌اش قرار است دنیای جدیدی را تجربه کند و در یکی از عظیم‌ترین پروژه‌های تلویزیونی ایران نقش آفرینی کند. در قسمت جدید آن تایم به سراغ فیروز کریمی و حضور او در جدیدترین اثر داوود میرباقری رفته‌ایم.

 

 

 

 

گفته می شود رئیس اتحادیه صادرکنندگان نفت، در نشست خبری امروز اتحادیه صادرکنندگان نفت درباره ماجرای پس فرستادن بنزین ایران توسط طالبان گفته اخبار منتشر شده پیرامون این موضوع صحت ندارد. ضمن آنکه افغانستان ملاک تشخیص کیفیت بنزین ایرانی نیست!

 

 

 

 

گفته می شود متقاضیان می‌توانند با ورود به سامانه یکپارچه، خودروهای مونتاژی میلیاردی را خرید کنند. خودرو‌هایی که در خانواده خودرو‌های اقتصادی قرار ندارند و اکثرا قیمتی بیش از یک میلیارد تومان دارند و برای طبقه کم درآمد جامعه گزینه مناسبی نخواهند بود.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*