گفته می شود

گفته می شود در حالی که مدیر برنامه های تتلو اعلام کرده ،او به ایران منتقل می شود یک مقام آگاه در این رابطه گفت:اگر پلیس ترکیه بخواهد تتلو را به خاطر اعلان قرمز اینترپل به ایران استرداد کند ، این موضوع را به پلیس ایران اعلام می کند. بحث استراد تا این لحظه به پلیس ایران اعلام نشده است.

برای تتلو به اتهام خاطرتشویق به مصرف موادمخدر وفساد و فحشا اعلان قرمز صادر شده و پلیس بین الملل ایران به دنبال استرداد او است.
گفته می شود پلیس فتا در اطلاعیه ای اعلام کرد که هر پیام دریافتی در پیام رسان های موبایلی با عنوان دریافت سود سهام عدالت با هدف کلاهبرداری و خالی کردن حساب شماست.
گفته می شود درپی حمله‌های نیروهای مسلح یمن به سرزمین‌های اشغالی و تهدید ناوهای آمریکایی در تنگه باب المندب در حمایت از مقاومت فلسطین، پنتاگون به تهدید غیر مستقیم صنعا پرداخت.
گفته می شود معاون صنایع و انرژی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور گفته طبق تصمیم کارگروه مقرر شده است در بخش ناوگان تاکسیرانی صرفاً تاکسی‌های دارای بیمه نامه شخص ثالث، از سهمیه سوخت برخوردار شوند که فرآیندهای مربوط به نحوه اجرای آن درحال برنامه‌ریزی هستیم. سیدکاظم عزیزی با اشاره به تاثیر اجرای طرح اجرای عدم تخصیص سهمیه سوخت به خودروهای سنگین بدون بیمه نامه شخص ثالث، اظهار کرد: اجرای طرح عدم تخصیص سهمیه سوخت به خودروهای سنگین بدون بیمه نامه شخص ثالث، منافع بالایی برای کشور داشته است.
گفته می شود خبرنگاران قطری اعلام کرده‌اند که کی‌روش در آستانه جام ملت‌های آسیا به پایان همکاری با فدراسیون قطر نزدیک شده است. بازیکنان تیم ملی قطر اعلام کرده‌اند که ما نمی‌توانیم با کی روش کار کنیم.
گفته می شود دستمزد شش رقمی ساسی مانکن برای «برادران لیلا» خبرساز شده است. آن گونه که شنیده‌ها حکایت دارد، ساسی مانکن دستمزد شش رقمی (دلاری) برای این آهنگ دریافت کرده و پخشش را به رادیو جوان فروخته؛ اما حقیقتاً دستمزد صدهزار تا دویست پنجاه هزار دلاری که درباره آن سخن گفته می‌شود، معادل چه کسری از بودجه فرهنگی یک ساله کشور است؛ یک صدم درصد یا کمتر؟! موزیک ویدیو تازه یک خواننده لس آنجلسی، در حالی جنجال به پا کرده که ظاهراً این میزان توجه به این موزیک ویدیو با توجه به سوابق این خواننده قابل پیش‌بینی بوده و به همین دلیل، این خواننده توانسته حق پخش آنلاین آن را به یکی از سایت‌های مشهور پخش موزیک به صورت اختصاصی بفروشد و پیش از پخش این آهنگ، درآمد شش رقمی داشته باشد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*