پیامک

 

 

سلام وخسته نباشید خدمت کارکنان هواشناسی خراسان جنوبی (بیرجند). مدتی بود در صدا و سیمای استان گزارش باران نرمال و بالاتر از نرمال در پاییز را برای استان داشتید.علی رقم گزارش هواشناسی ما باران معمولی را هم نداشتیم.چرا اطلاعات شما دقیق نیست.پاییز تمام شد ودریغ از باران.

 

 

 

سلام فقط ۴۰۰ متر جاده خاکی جهت اتصال جاده آسفالته زرگر به عیلکی که توسط شورای روستای عیلکی دردوره پنجم معبرگشایی شده اما دریغ از یک برداشتن یک گام
مسئولین؟؟؟!!!

   
۲
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مسئولین شهرستان خوسف، جاده روستای زنوک از توابع دهستان براکوه وضعیت بسیار بدی دارد خواهشمندایم مسئولین رسیدگی کنند.
۱۰۰۰۵۶۳۲۴۴۹۹۹۶ ۱۶۲۰۳۶۷۷۴۷    
۳
سلامبرزمین ماندن دستورات رئیس جمهور در دیدار مردم رضویه درسال ۱۴۰۰ با رئیس جمهور در امامزاده طبس بعد از گذشت دو سال و در دیدار چهره به چهره مردم روستای رضویه با رئیس جمهور در شهریور ۱۴۰۰ و استاندار محترم در آبان ۱۴۰۰ و شهریور ۱۴۰۱ دستور فرمودند آب و فاضلاب پروژه نیمه تمام آبرسانی به روستای رضویه و ۴ روستای اقماری را تا پایان هفته دولت ۴۰۱ به بهره برداری برساند.
برای بهره برداری از این پروژه ۲۰ کیلومتری ، فقط اجرای ۴ کیلومتر شبکه داخلی و احداث ۲ مخزن باقی مانده که هنوز انجام نشده و پروژه همچنان تعطیل است.
۱۰۰۰۵۶۳۲۴۴۹۹۹۶ ۱۶۱۸۶۴۶۳۰۲    
۴
سلام
کوچه های خیابان همت ۵ و۷ مهرشهر با گذشت ده سال از زمان واگذاری مسکن های مهر و نصب انشعابات فاضلاب خاکی است. مسئولین به داد مردم این منطقه محروم برسند
سلام چرا برخی از مسئولین شهرستانهای نزدیک به مرکز استان علی‌رغم اینکه باید در محل خدمت ساکن بوده و یا با خودرو شخصی تردد کنند، از خودرو های اداری که بیت‌المال و حق مردم است سوءاستفاده و در جاده ها تردد می کنند.
سلام ماساکنان خیابان نیایش ازعدم توجه مسولین شهرداری و آب منطقه ای و فرمانداری باتوجه به مراجعات و مکاتبات متعدد درخصوص کانال سراب و درست کردن اطراف کانال وحصارکشی آن بسیارگله مندیم. شاید اگر یکی ازاین مسولین چندسالی بیاد محدوده ماساکن بشود و ما اجاره اش را بدهیم شایدتوجهی کنند.
سلام چرا برخی بدنبال تغییر مدیر کل کتابخانه های استان که از مدیران موفق است می باشند. طی سالهای اخیر تحولات خوبی در حوزه اداره کل کتابخانه های استان صورت گرفته است. چه خوب است برخی مدیران که فقط برای استان هزینه تراشی می کنند تغییر کنند. 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*