گفته می شود

 

گفته می شود  روزنامه پرتیراژ یدیعوت آحارانوت در گزارشی اثبات کرد بسیاری از اسرائیلی‌هایی که روز ۷ اکتبر جزو لیست قربانیان حماس قرار گرفته‌اند، توسط ارتش اسرائیل از پای درآمده بودند. این روزنامه با انتشار ویدئویی که پس از دقایقی آن را از صفحه رسمی خود در اینترنت حذف کرد، نشان داد چگونه ارتش اسرائیل در روز وقوع عملیات طوفان‌الاقصی در حال کشتار غیرنظامیان اسرائیلی است.

 

 

گفته می شود خطیب نماز جمعه تهران ابراز داشته افرادی که واجد شرایط شناخته نمی شوند حق اعتراض دارند اما باید تسلیم قانون باشند اما اگر قانون حق را به قانون‌گذار داد، کسانی که واجد شرایط شناخته نمی‌شوند در شأن فرهیختگان عمل کنند و نظام را زیر سوال نبرند. حفظ حرمت نظام واجب است. نه ناامید شوند و نه مردم را ناامید کنند.

 

 

گفته می شود بر اساس شاخص میلیاردر‌های بلومبرگ، دونالد ترامپ ، رئیس جمهور سابق آمریکا پس از ترک کاخ سفید شاهد افزایش سرسام آور ثروت خود بوده است. بر اساس این داده‌ها، دارایی خالص ترامپ در حال حاضر ۳.۱ میلیارد دلار است که نسبت به سال ۲۰۲۱ یعنی زمانی که ثروت او ۲.۶ میلیارد دلار برآورد می‌شد، تقریباً ۵۰۰ میلیون دلار افزایش نشان می‌دهد.

 

گفته می شود «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در نوزدهمین سالروز مرگ یاسر عرفات، گفته که این تشکیلات آماده بر عهده گرفتن مدیریت غزه است.

 

 

گفته می شود جنگ اوکراین و درگیری‌های اخیر میان رژیم صهیونیستی و حماس، دو رویداد مهمی هستند که نشان‌دهنده ناتوانی غرب در پشتیبانی از متحدان خود در دو جبهه به طور هم زمان است.

 

 

گفته می شود حساب کاربری دفتر حسن روحانی، رئیس جمهوری پیشین در شبکه اجتماعی ایکس بخشی از اظهارات روحانی را منتشر کرد. در این پست آمده است: اقلیتی آمده‌اند و با شعار همه مناصب را گرفته‌اند. مگر کشور متعلق به آن‌هاست؟ کشور متعلق به همه ماست. ایران متعلق به تمام ایرانیان است؛ شیعه، سنی، ارمنی، یهودی، زرتشتی و دارای افکار دیگر. حتی ممکن است عده‌ای قانون اساسی را هم قبول نداشته باشند، اما باید بتوانند در کشور زندگی کنند.

 

 

گفته می شود احمد علیرضابیگی، نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در گفتگو با  خبرآنلاین از رد صلاحیت خود توسط هیأت اجرایی وزارت کشور خبر داد.

 

 

 

 

گفته می شود جلال محمودزاده، نماینده مهاباد طی پیامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس از ردصلاحیت خود خبر داد و نوشته با توجه به تماس و پیگیری های بی شمارتان و همچنانکه انتظار می رفت! هیأت اجرایی شهرستان مهاباد به ریاست فرماندار “دولت جناب رئیسی” صلاحیت اینجانب برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس را با استناد به بند ۴ ماده ۳۳ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی” رد نموده است! “بماند به یادگار با افتخار”»

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*