گفته می شود

گفته می شود بازداشت۵۰۰ یهودی در آمریکا به دلیل درخواست آتش بس در غزه خبر ساز شده است.  در این راستا صدها معترض در پی حمله تروریستی به بیمارستان المعمدانی ( الاهلی) غزه به داخل ساختمان اداری کنگره راه پیدا کردند و در آنجا آواز خواندند، شعار دادند و تابلوهایی در دست داشتند که خواستار آتش بس فوری بودند. این معترضان لباسی بر تن داشتند که روی آن نوشته شده بود: «به نام ما نیست» و «یهودیان می‌گویند حالا آتش بس کن.»

 

 

 

 

گفته می شود حواشی صحبت‌ها و خنده‌های بهروز افخمی تمامی ندارد و موجی از واکنش‌های منفی به سمت او سرازیر شده است. شروع این واکنش‌ها با هانیه توسلی بود که خیلی هم وایرال شد و حالا هم پرویز پرستویی با انتشار یک پست جنجالی نسبت به حرف‌های افخمی واکنش نشان داد.

 

 

 

گفته می شود وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفته  رفتار وحشیانه رژیم صهیونسیتی در تجاوز، هتک حرمت ادیان الهی و حمله به میراث تاریخی و فرهنگی بشری مشابه گروهک‌های تروریستی بدوی و داعش است.

 

 

گفته می شود امام جمعه مشهد با بیان اینکه آمریکا ناو جنگی خود را هم آماده کرده است تا در صورت لزوم نیروهای خود را وارد جنگ کند، گفته اگر کار به این جا برسد، مقاومت نیز شدیدا وارد خواهد شد و ما به هیچ قیمت غزه را تنها نمی‌گذاریم.

 

 

گفته می شود کره شمالی در واکنش به استقرار تجهیزات نظامی راهبردی آمریکا در منطقه از جمله بمب‌افکن هسته‌ای بی-۵۲، به واشنگتن درباره حمله پیشدستانه هشدار داد. خبرگزاری رسمی کره شمالی جمعه نوشت: این اقدامات تحریک‌آمیز، تحرکاتی عمدی برای جنگ هسته‌ای از سوی آمریکاست.

این خبرگزاری افزود: آمریکا خوب می‌داند که شبه جزیره کره در وضعیت جنگی قرار دارد و استقرار تجهیزات راهبردی در کشورهای دست‌نشانده اولین اهداف تخریب خواهند بود.

 

 

 

 

گفته می شود نخست وزیر مالزی پنجشنبه تاکید کرد که کشورش از هیچ تلاشی برای جلوگیری از کشتار غیرنظامیان غزه دریغ نمی‌کند. وی که در چهاردهمین مجمع عمومی کنفرانس قانون آسه‌آن در کوالالامپور سخنرانی می‌کرد، تاکید کرد: در اوضاع کنونی که خطر شدیدی وجود دارد، باید بر اجرای قانون مصمم باشیم. انور ابراهیم افزود: اما وقتی که صحبت از اسرائیل، اشغالگری ظالمانه علیه فلسطینی‌ها و بی‌احترامی آشکار آن به نظم بین‌المللی مبتنی بر قانون به میان می‌آید، همان کشورهایی که مدعی قانون هستند، گفت‌وگوها در این باره را تعلیق می‌کنند. نخست وزیر مالزی هشدار داد، آوارگی مردم غزه ممکن است به وقوع جنگ جهانی سوم منجر شود. وی همچنین از کمک ۲۰ میلیون دلاری کشورش به مردم غزه خبر داد.

 

 

 

گفته می شود رسانه‌های عبری اعلام کردند که رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تماس تلفنی با رئیس جمهور آمریکا را طی سفر وی به اراضی اشغالی رد کرد.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*