گفته می شود

 

گفته می شود قالیباف گفته وزیر آموزش و پرورش تاکید کرده که حداکثر ۳ هزار مدرسه با کمبود معلم مواجهند و حتی کمتر از ۳ هزار مدرسه و این مشکل را طی ۲ روز آینده حل خواهیم کرد.

 

 

 

گفته می شود چین در سال جاری با خرید بی‌سابقه نفت از کشورهای تحریم شده روسیه، ایران و ونزوئلا نزدیک به ۱۰ میلیارد دلار صرفه‌جویی کرده است.

 

 

 

گفته می شود عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها گفته وزارت ارتباطات می گوید فیلترینگ ارتباطی با من ندارد و از جای دیگری دستور می دهند. این موضوع به شوراهای  عالی امنیت ملی و فضای مجازی ربط دارد. ولی طبق قانون آن نهادی که مجلس می تواند از آن تحقیق و تفحص داشته باشد وزارت ارتباطات است چرا که آنها اطلاعات و آمار را دارند و باید پاسخگو باشد و وزیر است که باید از حق مردم دفاع کند.

 

 

گفته می شود رئیس پلیس امنیت اقتصادی البرز از دستگیری۲ نفر از کارمندان یکی از ادارات دولتی این استان به جرم اختلاس ۱۰ میلیارد ریالی خبر داد.

 

 

 

گفته می شود فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با رد خبر یک خبرگزاری اعلام کرد دیوان عدالت اداری در شعبه تجدید نظر خود حکم هیات تخلفات نهاد ریاست‌جمهوری را نقض کرده و اتهامات به مازیار ناظمی، رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ایران را وارد ندانسته است.

 

 

 

گفته می شود بعد از اعزام ناو هواپیمابر فورد آمریکا به مدیترانه شرقی در حمایت از رژیم صهیونیستی، کاخ سفید اعلام کرد دومین ناو هواپیمابر ایالات متحده برای استقرار عازم مدیترانه می‌شود.

 

 

 

گفته می شود رئیس‌جمهور سابق آمریکا گفته «گفتم یک دقیقه صبر کنید. حزب‌الله خیلی باهوش است. آنها واقعا خیلی باهوش هستند. رسانه‌ها وقتی من این را می‌گویم خوششان نمی‌آید.»

 

 

گفته می شود لیندسی گراهام سناتور ارشد جمهوری خواه در مصاحبه با سی ان ان در دولت آمریکا خواست تا در عملیاتی مشترک با اسرائیل، ایران را بمباران کنند. وقتی مجری از این سناتور پرسید که با وجود عدم وجود شواهد مداخله ایران در عملیات طوفان الاقصی چنین باید کرد؟، او تایید کرد!

 

 

 

گفته می شود هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید اذعان کرد که شواهد موثقی برای اثبات ادعای «نقش مستقیم» ایران در حمله حماس به مواضع رژیم صهیونیستی وجود ندارد،

 

 

گفته می شود یک کارآفرین استرالیایی به نام «کریگ رایت» خالق بیت کوین است. تا پیش از این همه تصور می‌کردند که فرد ژاپنی به نام ساتوشی ناکاوتو خالق این واحد پولی دیجیتالی است.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*