گفته می شود

گفته می شود پیشنهاد صادرات محصولات کشاورزی و استفاده از ارز حاصل از این صادرات برای واردات خودرو، به چالش جدی بین مجلس و بانک مرکزی تبدیل شده و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس را هم عصبانی کرده است. هرچند خبر‌ها حاکی از این است که تامین ارز واردات خودرو‌های کارکرده، با منشا ارز خارجی انجام خواهد شد.

 

 

 

 

 

گفته می شود در پی هک سایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعات، اسناد و مدارکی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده و دست به دست می‌شود که از جمله آن‌ها نامه‌ای با سربرگ دانشگاه تهران و محتوایی عجیب است؛ نامه‌ای با تصویر امضای رئیس دانشگاه ذیل آن که خطاب به وزیر علوم نوشته شده و محتوایی در پاسخ به نامه رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی دارد. نکته جالب توجه، اما موضوع نامه است؛ «کافی‌شاپ‌های اطراف دانشگاه تهران»؛ موضوعی که در توضیح آن در بخشی از نامه مذکور آمده: «به منظور صیانت از فرهنگ اصیل اسلامی-ایران و جلوگیری از اشاعه فرهنگ غیرخودی در طول یک سال و نیم گذشته، کلیه کافه‌های اطراف دانشگاه تعطیل و جمع آوری شده‌اند…»

 

 

 

 

 

گفته می شود رضا مراد صحرایی در حاشیه یادواره شهدای دانش‌آموز در پاسخ به پرسشی درباره کلاس‌های درس بدون معلم بویژه در دوره ابتدایی گفت: متاسفانه چون تمام ظرفیت آزمون استخدامی کامل نشد، تعدادی از کلاس‌های درس بدون معلم مانده که تا نیمه‌های مهر برای آنها معلم تامین می‌شود.

 

 

 

گفته می شود در ادامه پیگیری پرونده‌های کیفری «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا، دادگاه ایالت نیویورک، کلاهبرداری ترامپ در ارزش‌گذاری بیش از حد روی اموال خود را تایید کرد. «آرتور انگورون» قاضی ایالت نیویورک بامداد چهارشنبه حکم داد که ترامپ و پسرانش برای سال‌ها در حین بنا کردن امپراتوری املاک و مستغلاتش ـ که او را به شهرت و همچنین زمام‌داری کاخ سفید رساند ـ مرتکب کلاهبرداری شده است.

گفته می شود عضو هیئت رئیسه شورای شهر در رابطه با آلودگی هوای تهران گفته آمار مرگ ومیر به دلیل آلودگی هوا در تهران برابر با تصادف‌های جاده‌ای است.

 

 

 

 

گفته می شود درویش در کمتر از یک ماه به اندازه یک سال سوتی و سوژه دست خبرنگاران داده است و دیگر کمتر کسی به ماندن او در راس باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد. آقارضا با خرید باهویی و بردن دخترش به دیدار رونالدو، پرونده خودش را بست.

 

 

 

گفته می شود احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران ادعای حمله به مراکز نظامی در خرم آباد را تکذیب کرد و گفت: آنچه در خرم آباد دوشب پیش رخ داده تکانه و لرزش بوده و برخی اطلاعاتی که داده شده غیر دقیق بوده و اما  آنچه مراجع رسمی گفتند زمین‌لرزه بود.

 

 

 

گفته می شود رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در خصوص بررسی بندهای مربوط به استخدام ها در مجلس گفت: اگر در برنامه هفتم توسعه در بحث استخدام‌ها یک الگو و نسخه ثابت برای همه ببینیم، خلاف روح قانون گذاری است، کار سنجی و نیاز واقعی باید مبنای جذب نیروها در دستگاه‌های اجرایی باشد تا بهره وری محقق شود.

 

 

 

 

گفته می شود منابع خبری گزارش کردند که فرانسه در ادامه حمایت از ارمنستان قصد دارد در استان سیونیک (هم مرز با ایران) یک کنسولگری افتتاح کند.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*