توزیع ۵ هزار خودروی انبار شده در توقفگاه ایران خودروی خراسان

بیش از ۵ هزار دستگاه خودروی انبار شده (دپو) در توقفگاه ایران خودروی خراسان، برای تحویل به مشتریان، به سایر استان‌ها حمل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: پس از دریافت گزارشی مبنی بر وجود تعدادی خودرو در توقفگاه ایران خودرو، تعزیرات حکومتی از توقفگاه این شرکت در بینالود بازرسی به عمل آورد.
سیدمرتضی مدنی افزود: در این بازرسی‌ها مشخص شد از ۱۰ هزار خودروی موجود، چهار هزار خودرو «هایما، پژو پارس و آریسان» بدون پلاک در این مجموعه وجود دارد که بافاصله، پرونده تخلف برای این شرکت تشکیل شد.
وی ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته علاوه بر توزیع بیش از پنج هزار دستگاه از این تعداد خودرو در سراسر کشور، هزار و ۶۰۰ دستگاه نیز طبق اعلام شرکت، طی این روز‌ها تحویل مشتریان می‌شود که پیگیر موضوع هستیم.
وی با بیان اینکه شرکت اعلام کرده فروش فوق العاده دو هزار دستگاه «آریسان» در دست اقدام است، افزود: ۷۰۰ دستگاه «هایما» نیز برای عرضه، منتظر تعیین قیمت توسط شورای رقابت است که پیگیر تعیین تکلیف آن‌ها نیز هستیم.
مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی در تاریخ ۱۴ مهر امسال اعلام کرد، پرونده تخلف برای احتکار چهار هزار خودرو هایما و پژو پارس در پارکینگ ایران خودروی مشهد تشکیل شده است که با توجه به تأکید رئیس سازمان تعزیرات حکومتی درباره رسیدگی ویژه به بازار خودرو و برخورد با محتکران و متخلفان، تیم گشت مشترک تعزیرات حکومتی از شرکت ایران خودروی مشهد بازدید کرد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*