گفته می شود

گفته می شود شرکت امنیت اطلاعات «ESET» گفته که هکر‌ها موفق به نفوذ به شبکه ۳۲ شرکت رژیم صهیونیستی شده‌اند.

 

 

 

گفته می شود  دیمیتری مدودف، معاون شورای امنیت روسیه در کانال تلگرامی خود نوشته مسکو بهتر است موقتاً روابط دیپلماتیک خود را با اتحادیه اروپا تعلیق کرده و کارکنان دیپلماتیکش را از آنجا خارج کند. اتحادیه اروپا به تازگی اعلام کرد که شهروندان روسیه هنگام سفر به کشورهای عضو این اتحادیه، حق همراه‌ داشتن ۱۸۰ قلم کالا را ندارند؛ از جمله خودرو، تلفن همراه، لباس زنانه، صابون و دستمال توالت!

 

 

 

گفته می شود رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا در مصاحبه با شبکه خبری بی‌بی‌سی اذعان کرد که ضد حمله اوکراین حرکت رو به جلو ندارد، اما گفته «اوکراینی‌ها همچنان ثابت‌قدم سخت در تلاش هستند.»

 

 

گفته می شود  رئیس سازمان اطلاعات و امنیت اسرائیل (موساد) گفته “آزار و اذیت اسرائیلی ها منجر به عملیات در قلب تهران می شود”.

 

 

 

گفته می شود کاوه اشتهاردی، دستیار معاون اول رئیس‌جمهور در توئیتر نوشته تابستان گذشته وزارت اطلاعات عامل انتساب یک خبر دروغ به معاون اول رئیس جمهور درباره ‎بازنشستگان را دستگیر کرد. وی در اعترافاتش از هدایت و نقش گروهک منافقین در انتشار این خبر ساختگی علیه دکتر ‎مخبر پرده برداشت. متاسفانه آن خبر کذب بار دیگر در این چند روز در حال انتشار در فجازی است.

 

 

 

گفته می شود پزشکی که درمقابل درخواست اینترنشنال برای مصاحبه، از گفتن این حقیقت که «آثار ضرب‌وجرح در سی‌تی‌اسکن مهسا امینی دیده نمی‌شود» خودداری کرده بود، پس از یک‌سال اعتراف کرد که به‌خاطر حمایت از اعتراضات به‌جای گفتن حقیقت سکوت کرده است.

 

 

 

گفته می شود صندوق دخیره فرهنگیان همواره آبستن ماجراهای عجیب و غریبی بوده؛ جایی که متعلق به فرهنگیان بازنشسته است و فلسفه وجودی آن، ارتقای سطح معیشتی بازنشستگان بوده اما اعضای این صندوق بهره چندانی از مواهب آن نبرده و به جای آن دیگران در دولت های مختلف تا توانسته‌اند از مزیت‌های آن استفاده کرده‌اند!

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*