گفته می شود

گفته می شود تهران برای برگزاری مهم‌ترین مسابقه فوتبال کشور ورزشگاه مناسب برای حضور تماشاگران ندارد، VAR ندارد، تلویزیونش دوربین مدرن ندارد، درآمد بلیت و حق پخش ندارد و طبعا زنان هم امکان ورود به ورزشگاه ندارند. این شد که صحبت از کوچ شهرآورد ۱۰۲ به کشورهای همسایه میان آمد!

 

 

 

گفته می شود یک روزنامه صهیونیستی به اظهار نظر  اخیر تامیر باردو رئیس پیشین موساد درباره سیاست نژادپرستانه رژیم صهیونیستی در کرانه باختری واکنش نشان داد و آن را موجب نگرانی و به منزله یک شوک سیاسی دانست.

 

 

 

گفته می شود سفیر کره شمالی در روسیه اعلام کرد که کشورش از سیاست استفاده از سلاح هسته‌ای در مقابل سلاح هسته‌ای و اقدام تلافی‌جویانه در تقابل با آمریکا در منطقه پیروی می‌کند.

 

 

 

 

 

 

گفته می شود یک سرباز پیشین ارتش بریتانیا که به جاسوسی برای ایران متهم شده بود، موفق شده از زندان واندسورث لندن فرار کند. به گزارش یورونیوز، دنیل عابد خلیفه نام این زندانی است که چهارشنبه موفق شده از زندانی در لندن فرار کند. این فرد ۲۱ ساله که در انتظار برگزاری محاکمه خود بوده، احتمالا با چسبیدن به بخش زیرین یک ون حمل غذا، توانسته از حبس بگریزد. با این حال این پرسش مطرح شده که چرا چنین زندانی با اتهام جاسوسی و تروریستی به جای نگهداری در یک زندان رده A که امنیت بیشتری دارد در یک زندان با رده امنیتی B نگهداری می‌شده است.

 

 

گفته می شود شرکت یونانی کشتیرانی ” امپایر نویگیشن” اعتراف کرده که در حمل محموله نفتی ۱ میلیون بشکه ای نفت ایران بر خلاف تحریم های یکجانبه آمریکا دست داشته است. نفتکش یونانی ” سوئز راجان” که محموله ۱ میلیون بشکه ای نفت آن ۲ هفته پیش از سوی ایالات متحده آمریکا تخلیه و توقیف شد، متعلق به این شرکت کشتیرانی یونانی بوده است.

 

 

 

 

گفته می شود جرد کوشنر داماد ترامپ تصمیم گرفته ۱۵۰ میلیون دلار از پول عربستان را که در صندوق تحت مدیریت خودش دارد، در شرکت اسراییلی خدمات خودرویی “َشلومو” سرمایه گذاری کند.

 

 

 

 

گفته می شود وب سایت تجارت نیوز در گزارشی عجیب از رواج استفاده از موبایل برای فیلمبرداری از مراسم عروسی در ایران در پی افزایش هزینه‌های برگزاری  این جشن خبر داده است.

 

 

 

 

گفته می شود دولت ژاپن هم از موضع امارت درباره جزایر سه گانه حمایت کرد و آن را اختلاف میان ایران و امارات دانست. دولت ژاپن همچنین خواستار حل این اختلاف از طریق گفتگوی مستقیم با ایران شد. دولت ژاپن از حاکمیت امارات بر جزایر سه گانه حمایت یا تایید نکرده است. این موضوع در بیانیه پایانی نشست وزیران خارجه کشورهای عربی و ژاپن در قاهره منتشر شده است. این نشست روز سه شنبه گذشته در مقر اتحادیه عرب در قاهره مصر برگزار شد.

 

 

 

 

گفته می شود جدال بین دادستان سرسخت و مشهورترین متهم جهان روز سه‌شنبه بالا گرفت، زیرا جزئیات جدیدی از تحقیقات گستردۀ اسمیت پیرامون دخالت ترامپ در انتخابات آشکار شده است.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*